Skyttt Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er det ikke slik at det skal dukke opp en statue av meg selv i Imperial City etter fullført mainquest? Hvor er denne statuen?
dreadlord531 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror ikke det dukker opp noe staute av deg i Imperial City etter mainquest Men det kommer det en statue av deg selv i Bruma etter du har forsvart Bruma.
Xander^ Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Eneste statuen som dukker opp i Imperial City etter main quest er "dragen"
Skyttt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Ah, så den er i Bruma ja. Uff, også jeg som hadde pynta meg med så flott rustning til avslutningsscena for å se bra ut som statue. Vedder på at jeg hadde på meg den stygge Arenarustningen når jeg redda Bruma.
Kahuna Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Neste gang jeg gjør battle for bruma skal jeg steike meg slåss naken.
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Forsvarer Bruma? Mot sånn Oblivion Gate? Mulig jeg ikke har sett statuen av meg.. Hvis det er noen, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå