haugo Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Som topic sier så trenger jeg hjelp til å finne spill som funker på min dritt PC. Dette er på min data: Generelt Brikkesett: i940GML Minne installert: Varierende Minnehastighet: PC2-4200 (533MHz) Minnetype: SO-DIMM (DDR 2) Harddisk #1: Varierende Harddiskgrensesnitt: P-ATA Skjerm Grafikkontroller: Integrert Intel GMA 950 Grafikkminne: Delt (ikke spesifisert) MB Minnetype: Samme som systemminne Grafikkoppløsning: 1280x800 Skjermstørrelse: 15,4 tommer Skjermtype: WXGA Inn- og utganger Skjermutgang: D-sub HDMI: Nei Videoutgang: S-Video USB-port(er): 4 stk USB 2.0 porter FireWire: Nei Linje-ut: Ja Mikrofoninngang: Ja PCMCIA-spor: 1 stk. CardBus Type I/II TV-tuner: Minnekortleser: SD, MS, MS Pro, MMC, XD Nettverk Nettverkskort: 10/100 Mbps Trådløst nettverkskort: 802.11b (11Mbps), 802.11g (54Mbps) Bluetooth: Modem: V.90 - 56 kbps Annet Optisk enhet: DVD-brenner (DVD±R) Styreredskap: Pekebrett Webkamera: Ja Ja, jeg veit det er dritt data. Det er det samme hva slags spill, spiller nesten alt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå