Helolle Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Nikon har lagt ut ny firmware til Nikon D80 på de amerikanske sidene. Tipper de europeiske blir oppdatert snart. Hentes her: D80 firmware Har ikke testet den selv men skal vel gjøre det "snart"
relsafus Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Tja vurderer dette selv men er litt avventende da jeg ikke ser noen åpenbar grunn til ny FW. Må man virkelig ha to minnekort for å gjøre dette ref. instruksjonene ? Funka det eller ? /L
Sutekh Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Du må ikke ha to minnekort, du kan legge den ene firmwaren inn først, og så slette den fra minnekortet og legge inn del 2. Jeg gjorde i hvert fall det når jeg oppdaterte til 1.0.1
jornln Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Denne versjonen er ikke for europa. Ref Nikon: If you have entered the correct serial number in the "My Profile" area and are still getting an error your camera may not be a North American model camera. This download is only available to North American users. If you purchased your camera in North America, and the serial number reports an error you may have a "Grey Market" product. Edit: Her er hva som er endret i ver 1.10: Modifications enabled with upgrade of A and B firmware from Ver. 1.01 to Ver. 1.10 The product will be "Certified for Windows Vista" Support for the new USB Media Transfer Protocol (MTP) has been added. The PTP option in the setup menu will be modified to MTP/PTP. The icon will also be modified. The effects of noise reduction processing performed at shutter speeds of 1 - 8s with shutter speed set to "bulb", when ON is selected for Long Exp. NR in the shooting menu, have been approved. Endret 29. januar 2008 av jornln
intel_inside Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Oppdaterte forrige torsdag på en D80 kjøpt hos FotoVideo. No problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå