Ronny#1 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har et problem med mediaplayer. Har endel musikkfiler på maskinen min, men da jeg re-installerte os, og skulle hente de inn igjen i m.p ville ikke mp spille de mere??? Mangler jeg noen codecs eller ??? Hvor kan jeg laste de ned, i så fall? Skjønner ikke dette jeg Endret 22. januar 2008 av Kokidoiten
Ronny#1 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 (endret) Takk for svar. Har Vista ja, men finner ikke ut av det der, hva jeg skal/hvor jeg skal laste ned. kan noen gi meg en direktelink??? Endret 23. januar 2008 av Kokidoiten
thrice Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Lær deg å bruk google også. http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml
Ronny#1 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Hei. Takk for ditt svar, men du trenger ikke være så "eplekjekk". DET ER HELT UNØDVENDIG Dessuten hjalp det ikke på problemet mitt, den Vista-Codec pakken, så jeg er like langt
Neddo Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Last ned K-Lite Mega Codec Pack i staden og installer den husk og avinstaller den andre
Ronny#1 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei Neddo. Jeg har akkurat avinstallert den pakka, for den funka dessverre heller ikke på filene mine??? Skjønner ikke hva problemet er, med disse filene. Før jeg formaterte diskene, brant jeg de over på dvd, og la de inn derfra etterpå....KAN det ha noe å si? Brente de med Media Player, eller var det Nero Er takknemlig for all hjelp EDIT: filendelsen er .di -og så står det noe bak- ;: -eller noe??? Endret 23. januar 2008 av Kokidoiten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå