Gå til innhold

Splinter Cell Conviction, ikke lenger 360 eksklusiv?


tidus2k4

Anbefalte innlegg

The previously 360 and PC-only Splinter Cell Conviction is now also set for a simultaneous release on PS3, according major UK retailer GAME.

 

The site also pens the game to release on all three formats on April 1, despite previous announcements only stating a vague early 2008 release

 

Kilde

 

Selv har jeg aldri likt splinter cell, og utviklerne er vel ikke akkurat kjent for å utnytte ps3 sin hardware maksimalt, men det kan jo hende noen blir glad for dette :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ville ikke være de første til å gjøre en helomvending.. og at cell ikke er kraftig nok er jo uansett BS.

Kan de lage uncharted med cell, så kan de helt sikkert lage spilinter cell også.

 

Skulle ikke forundre meg om dette er en "ekslusiv" sånn som assassins creed var for ps3. Altså kun markedsført sånn.

Forskjellen vil i såfall være at assassins creed hemmeligheten glapp litt tidligere.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg om dette er en "ekslusiv" sånn som assassins creed var for ps3. Altså kun markedsført sånn.

Forskjellen vil i såfall være at assassins creed hemmeligheten glapp litt tidligere.

Det er det eg og trur. Microsoft var ute med Moneyhats [som me alle veit Ubisoft er utruleg glade i] -- og difor selde kansje Microsoft 7stk 360'ar, til folk som gleda seg fortsettjinga på mr. Fisher si forteljing.

 

Blir spanande å sjå kva Ubisoft seier til dette ryktet.

Trådstartar kan kansje legge til "RYKTE:" i trådnamn. (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...