Gå til innhold

Min brukerinspirerte casemod! Vær med og bestem du også ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, slem som jeg er så begynner nå også denne updaten med en gladnyhet.

Som flere her inne fikk med seg tok min far livet av skjermen min kjære iPhone når den var bitteliten, og nå er den endelig pensjonert.

 

Da gikk jeg til innkjøp av ny telefon, en HTC Touch Pro :love:

post-122083-1221161728_thumb.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-122083-1221161749_thumb.jpgpost-122083-1221161756_thumb.jpg

 

Som enkelte andre ovservante sjeler muligens også har fått med seg, så dro jeg i går igang en konkurranse. Premien var en bolle, samt saft til alle deltagende. Vinneren kontaktes fortløpende (dvs når jeg har tid, har tross alt en telefon å sette opp :p)

Det ble desverre ingen med alle riktig, men plukket ut etter flest riktige. Personen som er valgt ut kan muligens regne med noe større enn en bolle i posten, jeg må bare tenke litt på saken først ;)

 

Her fortsetter godsakene hvertfall, som dere også så var det en jäkelsk stor eske. Alt innholdet var riktignok ikke til meg, dvs under halvparten var faktisk til meg.

 

Her er hvertfall deler av innholdet i esken:

post-122083-1221162412_thumb.jpg

post-122083-1221162429_thumb.jpg

- Her skimter dere også haugen med slanger, krympestrømper og sånne ting.

 

Pakket opp og greier:

post-122083-1221162472_thumb.jpg

post-122083-1221162493_thumb.jpg

- svær pose med nipler, overganger o.l.

 

Det jeg glemte å ta bilder av var en Swiftech 355-pumpe som skal i loop nr 2, beklager. Google it ;)

 

Videre pakket opp:

post-122083-1221162646_thumb.jpg

- Enda en swiftech dual 120mm rad, planene om heftig kjøling begynner å ta form.

 

post-122083-1221162681_thumb.jpg

- Dual 92mm rad for loop nr to (HK, RAM, HDD) - den er SVÆR, ser ut som en thermochill :fun:

 

Selvfølgelig fikk jeg ikke med meg alt i denne forsendelsen, så ny bestilling er på vei opp mot det store internett as we speak, og jeg håper å ha det på plass så fort som mulig.

 

Dett var dett i dag, blokker til 8800GTX-korta mine er også på plass - de tar jeg med i neste update.

 

Videre hadde jeg det litt phun, som sagt hadde jeg bestilt for et par kamerater, og en av de bestemte seg for å torturere seg selv med push/pull Delta-kjøler i PCen sin. Selvfølgelig måtte jeg prøve-montere de på radiatoren da :p

post-122083-1221162796_thumb.jpg

- Ser litt.. groteskt ut.

 

Som sagt, dett var dett. Kommentarer og ros tas i kommentartråden som vanlig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...