Gå til innhold

– Spill er Satans Sudoku


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten Off-Topic kommentar: Liker at Gamer legger ut litt diverse nyheter og ikke bare omtaler og veldig saklig stoff. Det gjør at jeg kan komme her og få med meg det viktigste i spillverden og slippe å gå gjennom ITAvisen for å plukke me meg små sladrenyheter.

 

On-Topic: Artikkelen hennes er selvfølgelig litt overdreven for å fange oppmerksomhet, men allikevel hun kunne brukt tiden sin på noe bedre. Syns hun skulle tatt noen turer til Irak og møte folk som ikke spiller og lever i harmoni.

Lenke til kommentar

Det er (blitt?) vanlig at folk kommer med ekstreme anklager, uten noen form for fakta/bevis å backe dem opp. Jeg antar denne dama har lest dette at barn bruker alt for mye tid på spill. Spill som WoW er jo vanedannende og en smule avhengighetsskapende,(dette er farligere for barn enn for voksne, pga. hjernen ikke er ferdig utviklet og gjør dem mer mottakelige) det kan en ikke nekte for. MEN. man kan ikke skylde på de som lager spillene at ungene deres spiller så mye, men deres egen ferdighet som forelder. Også dette å greie ting under samme kam er også skremmende utvikling. Man kan rett og slett ikke si at alle spill er i bunn og grunn laget av fanden selv, det går bare ikke ann! Jeg synes dere andre her kan la være å komme med anti-kristendom kommentarer. Dette er jo ikke akkurat ateists vs believers. For å få respekt må en gi respekt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...