Gå til innhold

Tray og Slot-in


Anbefalte innlegg

Driver og kikker på dvd-rom nå... Når jeg dreiv å surfa rundt for å finne priser etc. la jeg merke til to ord: Tray og Slot-in

 

 

Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in

- Retail med 2 spill (DVD-A06S) 995,-

 

 

Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray

- Bulk (DVD-116) 825,-

 

Noen som kan gi meg noe info om hva disse to ordene betyr??

 

Og er det noen som har noen gode erfaringeranbefalinger når det gjelder dvd-rom...med hensyn til accesstiden, støy etc. etc.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Pioneer Tray også. Kun en smakssak om du foretrekker å dytte plata rett i spilleren, eller åpne en skuffe...

 

Slot-in kan være litt hard med plater ved uforsiktig bruk (kan i verste fall lage riper). Sjekk at plata ikke har 3 kilo grus på seg når du dytter den inn.

 

Knut-Ivar

 

[ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-01-08 16:10 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-01-08 16:10 ]

Lenke til kommentar

ser at pioneeren ikke er på lageret mer (på komplett), men at de har noen LG`er og samsung`er inne nå, er det noen som vet om de er noe å satse på, vet at pioneer er et godt merke?, men siden de ikke har den inne, så hadde det vært en mulighet å satse på noe fra en annen produsent?

 

har også sett på andre wbshoper, og det ser ut som alle er tomme

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 18:02, LoserID skrev:

ser at pioneeren ikke er på lageret mer (på komplett), men at de har noen LG`er og samsung`er inne nå, er det noen som vet om de er noe å satse på, vet at pioneer er et godt merke?, men siden de ikke har den inne, så hadde det vært en mulighet å satse på noe fra en annen produsent?


har også sett på andre wbshoper, og det ser ut som alle er tomme


 

Samsung'en er god kvalitet på.. Bor du i Oslo området vet jeg at de har Pioneer slot-in spilleren inne på lager.

Lenke til kommentar

Visste egentli at det var omvendt ang. tray, og at tray betyr skuff etc. Var bare bittelitt trøtt etter å ha hatt en våkenatt natten i forveien før jeg skrev på forumet :wink:

 

Ellers takk for tips ang. dvd-rom...tar nok en tur til Oslo og kjøper pioner slot-in senere i dag hvis det stemmer det om at de har den på lager der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...