j0rgen^^ Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 hei, jeg kaller meg v0LEx_ i in-game. gamer CS:S. har finni ut at en bedrift heter http://www.volex.com hvis jeg blir pro og skal dra på store LAN ogsånt, kan jeg havne i problemer for å ha tatt navnet demes?
Jarmo Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
xD^^ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 jeg annbefaler dg po dt sterkeste å skifte nikk ass. lagde et clan en gang såmm jeg kalte WeSC å da kåmm det fem svere negere fra WeSC og banka meg :S :S :S :S
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 kaller meg BitFrost på forumet nå,og B3rG^ ingame Før kalte jeg meg BitFrost ingame før jeg så at det var en side som heter www.bitfrost.no
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Vil heller foretrekke at de tok etter meg menmen De skal få nicket
j0rgen^^ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 så burde jeg skifte nick? liker nicket mitt, men det er jo noen andre som fant det opp før meg...
Jarmo Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 24. januar 2008 av Jarmo
Anbefalte innlegg