Shadow2007 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hepps. Nå har jeg i lengre tid spilt WoW på min "nye" bærbare pc. dessverre begynner det og hope seg opp med diverse problemer på PC-en, og en formatering ligger rett rundt hjørnet. Nå har det seg slik at jeg sliter litt med nedlastingen pga min "bad ass" router som ikke liker noe form for trafikk og derfor kutter i tid og utid. Spørsmålet: Kan jeg på noen måte "kopiere" alle WoW-patchene over på min eksterne harddisk, formatere PC-en, for så og legge patch'ene tilbake i mappa og vips! 20 timer med nedlasting spart... Pls si at det funker! Takker for svar
Poseboen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du kan t kopiere patchfilene ja, men det er viktig at du innstallerer dem på nytt og ikke bare legger dem rett inn.
Shadow2007 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Du kan t kopiere patchfilene ja, men det er viktig at du innstallerer dem på nytt og ikke bare legger dem rett inn. Forklar......
nagina Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Bare ta det på old style, kopier hele wow mappa di til ekstern og tilbake igjen.
Shadow2007 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Bare ta det på old style, kopier hele wow mappa di til ekstern og tilbake igjen. Hmm... Blir ikke det litt feil med tanke på registeret osv? Men hvis det fungerer er det jo topp da!
Nerf Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det går helt fint, har gjort det selv flere ganger.
Shadow2007 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Det går helt fint, har gjort det selv flere ganger. OMG så bra!! Trodde virkelig at dette kom til og bli et storprosjekt Takker for alle svar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Et tips: Legg hele WoW på ekstern disk og spill fra den. Da kan du koble disken til hvilken som helst pc og ha alt av addons og innstillinger i orden
knux Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Et tips: Legg hele WoW på ekstern disk og spill fra den. Da kan du koble disken til hvilken som helst pc og ha alt av addons og innstillinger i orden ...det der var søren ingen dum ide..
Shadow2007 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Et tips: Legg hele WoW på ekstern disk og spill fra den. Da kan du koble disken til hvilken som helst pc og ha alt av addons og innstillinger i orden ...det der var søren ingen dum ide.. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det! Det er slikt som skjer i dagens samfunn! Vi tenker alt for komplisert Genialt KnuX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå