venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 VIA EPIA mini-ITX C3-800MHz+Fläkt 1PCI 2DIMM VGA TV-Ut LAN Audio ITX mATX-kompatibelt (17x17cm) -------------------------------------------------------------------------------------- tenkte og kjøpe dette for og bygge den inn i en boks eller what ever, trenger en pc til og knote med og har ram og cdrom liggenes. men åssen PSU skal jeg ha til dette kortet? vanlig atx? hva med kabinett? passer det eventluelt i et midi kabinett? kunne tenke meg et mindre men de er jo dyrere?! hjelp=takk mvh Anders
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 åssen VGA er det på dette forresten?
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 www.mini-itx.com ja, du kan bruke et vanlig mini-kabinett og atx-psu.
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 www.mini-itx.com ja, du kan bruke et vanlig mini-kabinett og atx-psu. hva med midi tower?
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 ett fett.. du kan bruke et fulltower hvis du skulle ønske det. skruehullene er de samme.
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 ett fett.. du kan bruke et fulltower hvis du skulle ønske det. skruehullene er de samme. mmkay edit: noen som vet åssen VGA det er på dette? tenker på modellen med 800mhz cpu og sdram. ----------------------------------------------------------------------------------VIA EPIA mini-ITX C3-800MHz+Fläkt 1PCI 2DIMM VGA TV-Ut LAN Audio ITX mATX-kompatibelt (17x17cm)
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 hmmm fant bare dette jeg: - Integrated AGP4X with 2D/3D Graphics Acceleration - Motion Compensation for DVD playback - VIP port for video overlay function sier meg ikke mye, lurer på om dette klarer og dra spill som cs og warcraft3 på lav grafikk.
Xvani Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 hmmm fant bare dette jeg: - Integrated AGP4X with 2D/3D Graphics Acceleration - Motion Compensation for DVD playback - VIP port for video overlay function sier meg ikke mye, lurer på om dette klarer og dra spill som cs og warcraft3 på lav grafikk. tror ikke det med en VIA C3 800mhz
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 hmmm fant bare dette jeg: - Integrated AGP4X with 2D/3D Graphics Acceleration - Motion Compensation for DVD playback - VIP port for video overlay function sier meg ikke mye, lurer på om dette klarer og dra spill som cs og warcraft3 på lav grafikk. tror ikke det med en VIA C3 800mhz å? er c3 så dårlig? 800mhz burde da duge til cs i alle fall
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 hmmm fant bare dette jeg: - Integrated AGP4X with 2D/3D Graphics Acceleration - Motion Compensation for DVD playback - VIP port for video overlay function sier meg ikke mye, lurer på om dette klarer og dra spill som cs og warcraft3 på lav grafikk. tror ikke det med en VIA C3 800mhz har bestemmt meg for og gå for 933mhz modellen istedet, da blir det DDR ram også skal vel gå da? men seriøst, åssen skjermkort er det?! finner ikkenoe jeg
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 det stod på faq-siden til mini-itx.. VIA Apollo PLE133 Chipset - Integrated AGP2X with 2D/3D Graphics Acceleration with motion compensation for DVD playback
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 det stod på faq-siden til mini-itx.. VIA Apollo PLE133 Chipset - Integrated AGP2X with 2D/3D Graphics Acceleration with motion compensation for DVD playback jeg vet det fant jeg og men det sier meg jævli lite
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 VIA EPIA mini-ITX C3-800MHz+Fläkt 1PCI 2DIMM VGA TV-Ut LAN Audio ITX mATX-kompatibelt (17x17cm) -------------------------------------------------------------------------------------- tenkte og kjøpe dette for og bygge den inn i en boks eller what ever, trenger en pc til og knote med og har ram og cdrom liggenes. men åssen PSU skal jeg ha til dette kortet? vanlig atx? hva med kabinett? passer det eventluelt i et midi kabinett? kunne tenke meg et mindre men de er jo dyrere?! hjelp=takk mvh Anders Til et sånt hovedkort må du jo nesten mekke noe lite, søtt selv...
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 VIA EPIA mini-ITX C3-800MHz+Fläkt 1PCI 2DIMM VGA TV-Ut LAN Audio ITX mATX-kompatibelt (17x17cm) -------------------------------------------------------------------------------------- tenkte og kjøpe dette for og bygge den inn i en boks eller what ever, trenger en pc til og knote med og har ram og cdrom liggenes. men åssen PSU skal jeg ha til dette kortet? vanlig atx? hva med kabinett? passer det eventluelt i et midi kabinett? kunne tenke meg et mindre men de er jo dyrere?! hjelp=takk mvh Anders Til et sånt hovedkort må du jo nesten mekke noe lite, søtt selv... jada det er (var) planen. får se om jeg gidder og mekke sammen detti da.
sonic boy Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 bruk google og søk på epia m9000 da finner du masse tester av hovedkortet. bestillte det samme her om dagen selv.. gleder meg.. når det gjelder grafikken, så er den så som så... du skal nok greie å kjøre lette ting, men glem tanken på å bruke dette som en spillemaskin. c3 cpu'en er "så dårlig" ja, og delt minne gir ikke noe hopp i taket resultat.. hvis du likevel vil bruke den til spilling så er ati 9000 pci det kraftigste kortet du kan få tak i til den, og da skal du nok greie å spille endel.. men den kan brukes til mye annet. blant annet spiller den dvd meget bra med hardware-dekoding. (noe frame-drops med hardt kodet divX) skal bygge et kabinett til min selv, og skal bruke en ekstern 55W psu uten vifte- dette blir en søt liten linux-server... hvis du vil ha en bitteliten maskin til spilling anbefaler jeg deg å kikke litt på shuttle sine små xpc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå