Gå til innhold

Tennis @ Australian Open


Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

er ikke roger federer i finalen? : o

 

får jo ikke sett på siden det er så sent!

 

hvem spiller mot hverandre i finalene, vet bare maria sharapova.

 

Damefinale: Ivanovic vs Sharapova kl. 03.30 i natt.

Herrefinale: Tsonga vs Djokovic kl. 09.30 søndag morgen.

Endret av Galdust
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

Federer har jo rett når han selv sa

“I’ve created a monster that I need to win every tournament — still the semifinals isn’t bad.”

 

Men håper han kommer sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Håper det blir en 5-setter. Føler meg alltid så snytt når jentene spiller, og ofte er ferdig etter 2 sett og bare litt over en time spilletid.

 

Håper også Tsonga spiller like fritt som mot Nadal. Virket ikke overhode nervøs den kampen, og var jo helt syk fremme ved nettet.

*Sette alarmen på 09:15*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehehe, jeg beeer om akkurat det at det blir 5 sett. var så tamt med bare 2 med maria.

09:30 norsk tid folkens! (og for de som føler seg nasjonalistiske så skal Magnus Carlsen forsvare norges ære i sjakk 12:30, som mulig vinner av Corus)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Hvor ble det av backhanden til franskmannen da? Han kunne jo svare Djoko i første sett med backhand, men nå har han jo bare slått i nettet hver gang Djoko styrer i backhand-dueller.

 

Gud som jeg misliker den familien til Novak... Ikke en eneste person som fremstår som normal. Hos Williams har du jo vertfall vanligvis damene som behersker seg og veier opp for de engasjerte mannfolkene, men her er jo til og med moren heftig med...

 

Men novak spillte jo bra. Grattis. Blir vel noe vanskligere for Fed og Nadal fremover da... Sees i French Open!

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...