Gå til innhold

Tennis @ Australian Open


Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

Noen andre som følger med på vidunderet?

Fedex mot Tipza ble litt av en kamp, det må jeg si...

 

Uansett, følger selv med på EuroSport, men synes det er vanskelig å følge med på når enkeltkamper går.

Noen som har tips til kilder for slikt (da gjerne med norske tider)?

 

Forøvrig så er det lov med generelle gledesutbrudd eller kommentarer på kamper her. Synes det var lite tennis action her!

 

PS: Heia Federer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

Ojoj, antydninger til att andre har interesse for sporten!

Følger med live nå gitt. Williams junior blir brutt tidlig...

Grei underholdning mens man venter på Fedex!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

har ikke sett så nøye på hvordan bracketsa er satt opp, men Henin er jo alltid en klar favoritt. mest stabile kvinnelige spilleren mener nå jeg. de fleste andre har en tendens til å ha mye varianse i spillet.

 

-- nå er det vertfall fedex time! 3-0 i sett idag da? :)

(hadde vert fint med litt søvn før skole :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

sweet overgang fra damekamper til herrekamper. maaange flere hjørnetreff og baller opp langs linja. alltid pent å se på fedex. han spiller ikke mye dårligere selvom motstanderen varierer.

 

hvem tror du kommer til finalene?

 

fikk såvidt sett på bracketsa litt. må vel da gjette på:

 

Henin vs. Venus Williams eller Henin vs. Ivanovic på damesiden

 

Federer vs. Nadal på herresia. hvis det skal finnes en variasjon her så må Djokovic ta Federer i semien, eller Nadal klikke helt.

 

.... eller hva sier du?

Lenke til kommentar

Slenger meg på her ;) Spiller selv tennis og syns det er artig å følge med. Er en svoren Federer-fan jeg også. Synd ikke Hewitt vant mot Djokovic i dag - serberen virker farlig god nå.

 

Beste kampene hittil som jeg har sett er maraton-matchene mellom Federer og Tipsarevic samt Hewitt mot Baghdatis.

 

Vet ikke helt hvor du får programoversikten, men har du sjekket ut www.eurosport.com ? Står i hvert fall hvem som møter hverandre der...

 

Edit: Hvis jeg skal tippe finalen, tipper jeg Federer mot Youzhny - russeren har ofte hatt et bra tak på Nadal. En bedre hard court-spiller enn gruskongen fra Mallorca.

Endret av Galdust
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Fant siden:

http://www.australianopen.com/en_AU/scores...dule/index.html

 

Der står det tidspunkt, også kan man da i samme slengen søke på dette på Google:

what time is it in australia

 

For å få opp hva klokka er der (sweet funksjon!).

 

Gleder meg til sending klokka 03 norsk tid idag :)

Mange bra dame-matchuper. Bare en av de 4 kampene som jeg bare er middels interresert i.

Herrekampene begynner jo også å tettne til nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

For å gjøre ting interresant satte jeg noen få kroner på 2-0 til Henin over Sharapova, og 1-2 i favør Serena over Jankovic.

 

Stoler alltid på Henin (selvom kvinne-tennis er det mest ustabile greiene ever), mens jeg er litt mer usikker på siste kampen. Har følgt litt for dårlig med på Serena, men Janko var rimelig stødig sist jeg så henne, men tror ikke det holder. Håper hun drar ett sett.

 

Så får vi se da... Hvor feil det går ann å ta :)

(btw, må kjøre resultat-tipping hvis det skal være mulig å få oddsen over 2.0 sammenlagt. sykt dårlige odds på hvem som vinner)

 

edit: når jeg tenker meg om tror jeg jeg ble for keen på en høy odds i det jeg tok 1-2 på siste... regner vel mest med 0-2....

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ble ganske typisk denne... williams går for vinnere. janko er den bevegelige.

janko hadde slow start, men har mulighet til å stjele første, som jeg tror er fordel for tippinga mi...

 

ligger ett williams brudd i lufta for øyeblikket. janko MÅ holde ut dette settet... mulig utviklingen endrer seg, men nå ser det ut som williams kommer til å ta resten hvis det fortsetter slik.

 

vel... nå fikk jeg det første settet jeg ville... men ikke spesielt begeistret over hvor godt janko spiller nå :p

*gå å be om 2 strake fra williams*

 

og DER... 4. game, 2. sett, rota williams det til... djisus.

 

------------

 

viste seg de holdt på å surre i minst en time etter jeg slutta å syte...

noen som orker forklare meg hvorfor det i dame-tennis er en bakdel å serve? det var vel over 5 break i det avgjørende settet i denne kampen.... de har en del å gå på på serving.

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

tsonga (er det sånn det skrives?) synes jeg egentlig har hatt noe på gang ganske lenge, men forventet var det definitivt ikke. enda mindre forventet var sharapova, selvom hun nå da liksom skal være rehabilitert etter skulderen (unnskyldningen for å ha hatt en dårlig sesong).

 

ryker djoko ikveld nå så begynner jeg å spekulere i at det er rigget :p

neida... men mye sykt ja!

 

williams vs ivanovic tror jeg blir gøy! rundt 10:30 norsk tid såvidt jeg forsto...? eller var det 12?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ja blir vel morro! i statene du er? er vel isåfall ganske populært med blake siden roddick rota det til. "i kveld" er vel ikke appropriate her siden den begynner 09:30 :p

 

kan det være over og ut for familien williams da? 1-0 til ivanovic ... hadde mer tro på at hun skulle klare det enn jankovic før denne runden i kvinnenes singel begynnte. noen overraskelser iforhold til det jeg tenkte har det vertfall blitt.

 

hvordan syns dere federer ser ut iforhold til å vinne da? synes dere han virker i mer/mindre form enn mot slutten av året ifjor?

Lenke til kommentar

Herlig kamp! Begge spillerne var i form i dag, men Federer var hakket vassere (som vanlig...). Hadde vært utrolig gøy om han viste hvem som er sjefen ved å slå Djokovic i semien og Nadal i finalen :devil:

 

synes dere han virker i mer/mindre form enn mot slutten av året ifjor?

 

Han har spilt litt opp og ned i denne turneringen, men de to siste kampene nå har vært strålende. Er imponert over at han klarer å prestere så bra etter lang en lang sykdomsperiode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
synes dere han virker i mer/mindre form enn mot slutten av året ifjor?

 

Han har spilt litt opp og ned i denne turneringen, men de to siste kampene nå har vært strålende. Er imponert over at han klarer å prestere så bra etter lang en lang sykdomsperiode.

 

Mm, enig. Men han har jo tross alt ikke spillt noe i det heletatt i år. Og ja, det hadde vert syyyykt hvis han nå tok to strake med Djoko og Nadal! Synes forøvrig Djoko var sykt sterkt i de tidlige settene i sin kamp. ble svakere utover i kampen. Tror faktisk det kan bli vanskelig selv for federer (uten at jeg mener han kommer til å tape), hvis Djoko er lige god på serve og presisjon.

 

Gleder meg sykt til de siste kampene nå!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Det viCtim skal se idag...

 

Fra 03:30 går kampen...:

Maria Sharapova (RUS)[5] v. Jelena Jankovic (SRB)[3]

 

fulgt av...:

Ana Ivanovic (SRB)[4] v. Daniela Hantuchova (SVK)[9]

 

Fra 09:30 går kampen...:

Jo-Wilfried Tsonga (FRA) v. Rafael Nadal (ESP)[2]

 

Alt er i norsk tid og skal vises på Eurosport1.

*Glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...