Gå til innhold

noen som spiller BF2 lengere? eller går det på 2142?


Anbefalte innlegg

Neh.. testet demoen til 2142 men det falt ikke i smak.. Nå spiller jeg litt på bf.no sin dragon valley :) Merker godt at spillerne avtar fra storhetstiden når spillet først kom ut. På kveldstid og i helgene var det omtrent umulig til tider å komme seg inn på bf.no sine servere.. Good times :(

 

 

2142 klarer man ikke bli skikkelig kjent med utifra demoen. er veldig moro med mange unlocks og medlajer osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp BF2 Complete Collection, der får du sinnsykt mye morro for penga og den koster bare 300kr. Det er vanlig BF2 samt special forces, og to tilleggspakker til. Kjøpte denne selv for ikke lenge siden, og jeg angrer ikke. :)

de heter Euro-force, Armored Fury(skrivefeil?) og Special forces ;) Får det snart :D

Lenke til kommentar
Neh.. testet demoen til 2142 men det falt ikke i smak.. Nå spiller jeg litt på bf.no sin dragon valley :) Merker godt at spillerne avtar fra storhetstiden når spillet først kom ut. På kveldstid og i helgene var det omtrent umulig til tider å komme seg inn på bf.no sine servere.. Good times :(

 

 

2142 klarer man ikke bli skikkelig kjent med utifra demoen. er veldig moro med mange unlocks og medlajer osv

 

Vel, nå er ikke unlocks det jeg trakter mest etter..

Lenke til kommentar

Har BF2142 å BF 2.. Spilte BF2142 en god stund men gikk etterhvert lei. Har også complete collection , men det ikke så mange som spiller SF,EF og AF. Det er fortsatt en god del av gamere igjen på BF2 men som andre har nevnt er det mange som har gått over til andre spill. Jeg har nå begynt å spille BF2 igjen etter en tid med COD4. Selvfølgelig er det ikke den samme grafikken som f.eks COD4 men det er liksom noe som drar meg inn til BF serien.

I guess it is True Love!

Endret av PeaceOwner
Lenke til kommentar
Har BF2142 å BF 2.. Spilte BF2142 en god stund men gikk etterhvert lei. Har også complete collection , men det ikke så mange som spiller SF,EF og AF. Det er fortsatt en god del av gamere igjen på BF2 men som andre har nevnt er det mange som har gått over til andre spill. Jeg har nå begynt å spille BF2 igjen etter en tid med COD4. Selvfølgelig er det ikke den samme grafikken som f.eks COD4 men det er liksom noe som drar meg inn til BF serien.

I guess it is True Love!

 

Jeg spiller også Call of Duty: 4 på si, men det er mer CQB fokusert, og veldig høyt tempo.

 

Og det er mer variasjon i Battlefield 2.

( Når du er blitt lei av en måte å spille på, så finner jeg bare en annen )

Lenke til kommentar

har spillt bf1942 i årevis og synes det er et kongespill. Så kom COD og mange gikk over på det. Så kom BF2 og bf er tilbake som kongespill. Og så kom COD4 og mange har gått over på det atter en gang :p Bf vietnam og BF2142 er ikke samme greia som BF1942 og BF2. Blir ikke det samme ass. Smak og behag. BF2 er som en god versjon av Desert Combat modden til bf1942. Bra underholdning. Finurlig rankingsystem også.

 

Det er flere som spiller BF2 enn 2142 ifølge Gamespy. Kjøp Bf2 og COD4 du :p så har du to å switche mellom ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...