Dynejonas Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har endelig fått lappen og egen bil:D En for sierra automat.
Dynejonas Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jeg bruker alltid bilbelte og prøver å ikke kjør over fartsgrensa, ihvertfall der det er lav fartsgrense.
kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Gratulererkondolerer Kunne ikke sagt det bedre selv.. xD
Cryflopp Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 grattis gleder meg til jeg også får det... er ikke så lenge til lappen er i boks ( forhåpentligvis )
Dynejonas Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Gled deg. Og dere andre, sierraen min er faktisk ikke verst.
Visi Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Grats... Utnytter tråden jeg også, fått bil og lappen jeg også ^_^
Dynejonas Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Kjør forsiktig, det er ganske glatt ute nå. Det kan jo også være artig hvis du "læggen brei".
Lefse Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer, er en god følelse når man ikke lengre er avhengig av andre for transport.
tAno16 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Gratulererkondolerer haha, det var dagens beste for meg Uansett. Hadde oppkjøring idag jeg også. Og jeg fikk Bestått!! Nå venter jeg bare på førerkortet i posten. Strøk første gang.
Cryflopp Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Gratulererkondolerer haha, det var dagens beste for meg Uansett. Hadde oppkjøring idag jeg også. Og jeg fikk Bestått!! Nå venter jeg bare på førerkortet i posten. Strøk første gang. gratulerer er veldig spent selv, har strøket en gang, og skal ha ny oppkjøring i slutten av mnd.
kevinedomm Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Gratulererkondolerer haha, det var dagens beste for meg Uansett. Hadde oppkjøring idag jeg også. Og jeg fikk Bestått!! Nå venter jeg bare på førerkortet i posten. Strøk første gang. Dagens beste? Det er jo fakta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå