Miromurr Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har ett problem med patching av Oblivion! Jeg har nylig instalert Oblivion igjenn, sammen med masse mods, inkludert OOO, Natural Environments og mange fler. Jeg tenkte også at jeg skulle istalere den nyeste patchen, så jeg dro inn på www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm og lastet ned Oblivion_v1.2.0416English.exe(5.1 MB) 04/30/2007 (jeg går ut fra at det er den engelske jeg skal ha). Jeg avslutter alle andre programmer (inkludert mine 14 åpne faner ) og starter filen. Så kommer alt det der tøyeset med at det kan ta 20 minutter. Jeg klikker OK, og patchingen begynner. Derretter gikk alt bra, inntil den kommer til oppdateringen av en fil som heter OblivionLauncher.exe, og jeg får opp en feilmelding som sier: Patch Error Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. Og når jeg klikker OK, så avluttes patchen, uten at noen endring sjedde med spillet! Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk! Miromurr EDIT: Tydeligvis ble det gjort en endring alikevel! Når jeg skrur på spillet er alle ground-texturene en blå versjon av cyrodiil kartet! Heldigvis tok jeg backup av datamappa før jeg patcha! Endret 19. januar 2008 av Miromurr
MiSP Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil gjette på at du skal ha UK-patchen, og ikke den amerikanske. Har du sørget for å laste ned riktig?
Miromurr Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Mener du den hvor det står dette:OBLIVION UK/EUROPEAN/AUSTRALIAN PATCH ? Er ikke det den australske?
Amaru Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 står også UK/EUROPPEAN der så da er det vel også for disse områdene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå