sir-alex Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har lenge brukt min Maxtor One Touch III 300gb uten å ha hatt store problemer. Jeg bruker denne harddisken til min pc som har Windows Xp. Men nå finner pcen plutselig ikke harddisken, det kommer bare opp (H:) i min datamaskin, og når jeg trykker på den kommer denne feilmeldingen opp " H:\ er ikke tilgjengelig. Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses" Har sjekket litt på maxtor sine sider: http://www.maxtorsolutions.com/en/catalog/..._USB/index.html Og det står det jo at man bare skal plugge den i, slik jeg alltid har gjort. (Simple set up Plug it in, connect the USB 2.0 cable, and your Maxtor OneTouch III automatically appears on your desktop. ) Hadde satt stort pris på om noen kunne hjelpe meg å løse dette problemet? Takk
aengas Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lenge brukt min Maxtor One Touch III 300gb uten å ha hatt store problemer. Jeg bruker denne harddisken til min pc som har Windows Xp.Men nå finner pcen plutselig ikke harddisken, det kommer bare opp (H:) i min datamaskin, og når jeg trykker på den kommer denne feilmeldingen opp " H:\ er ikke tilgjengelig. Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses" Har sjekket litt på maxtor sine sider: http://www.maxtorsolutions.com/en/catalog/..._USB/index.html Og det står det jo at man bare skal plugge den i, slik jeg alltid har gjort. (Simple set up Plug it in, connect the USB 2.0 cable, and your Maxtor OneTouch III automatically appears on your desktop. ) Hadde satt stort pris på om noen kunne hjelpe meg å løse dette problemet? Takk Du har ikke innstallert programmet som følger med slik at du har passord beskyttelse? Og har du oppdatert de nyeste driverene?
sir-alex Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lenge brukt min Maxtor One Touch III 300gb uten å ha hatt store problemer. Jeg bruker denne harddisken til min pc som har Windows Xp.Men nå finner pcen plutselig ikke harddisken, det kommer bare opp (H:) i min datamaskin, og når jeg trykker på den kommer denne feilmeldingen opp " H:\ er ikke tilgjengelig. Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses" Har sjekket litt på maxtor sine sider: http://www.maxtorsolutions.com/en/catalog/..._USB/index.html Og det står det jo at man bare skal plugge den i, slik jeg alltid har gjort. (Simple set up Plug it in, connect the USB 2.0 cable, and your Maxtor OneTouch III automatically appears on your desktop. ) Hadde satt stort pris på om noen kunne hjelpe meg å løse dette problemet? Takk Du har ikke innstallert programmet som følger med slik at du har passord beskyttelse? Og har du oppdatert de nyeste driverene? Jeg har ikke funnet de nyeste driverne. Fant det ikke på maxtor sine sider?
Jahve Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Har du sett i disk management? At en disk er "skadet og kan ikke leses" er ikke noe du kan fikse med en driver Du burde egentlig aldri ha kjøpt maxtor. Se hvor mange det er som har hatt disk kræsjer på dette forumet, så ser du hva det går mest i. Jo: maxtor. OneTouch er noe dette skjer ofte med.
sir-alex Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Har du sett i disk management? At en disk er "skadet og kan ikke leses" er ikke noe du kan fikse med en driver Du burde egentlig aldri ha kjøpt maxtor. Se hvor mange det er som har hatt disk kræsjer på dette forumet, så ser du hva det går mest i. Jo: maxtor. OneTouch er noe dette skjer ofte med. Hva er og hvor er disk management?? Den er begynner jo å bli litt gammel nå, men har jo så mye nyttig på den!
aksjonist Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Her står det endel om diskmanagement; http://avforum.no/forum/generelle-guider/5...sker-fat32.html
myrna_d Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Litt sent svar, men har nettopp opplevd samme problem selv. Jeg fant løsningen med GetDataBack. Ved hjelp av dette programmet klarte jeg å få tilbake alle bildene og dokumentene o.l. jeg hade lagret på den eksterne harddisken. anbefales å prøves, men koster ca 500kr å kjøpe programmet. Det går an å prøve en demoversjon først for å se om det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå