Tanner Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Har selvfølgelig glemt å nevne det. det er ikke sikkert det har med instillinger på cod 2 å gjøre. noen uker før jeg kjøpte det, skjedde det samme med soldat, det ble bare en liten rute på midten av skjermen når jeg slo det på, mens resten av skjermen var fylt med en grønn farge...
Spirre Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 har du valgt en annen oppløsning i windows føre du starter spillet? er det spillbart i 800*600? kanskje prøve det?
Tanner Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 har du valgt en annen oppløsning i windows føre du starter spillet? er det spillbart i 800*600? kanskje prøve det? vis jeg velger mindere enn jag har instillt på nå, bli det sånn som jeg forklarer at det bli med cod. det blir bare en liten del av skjermen som tas i bruk, resten er svart
Tanner Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Problem løst. det var enn grafikk instilling som jeg hadde lekt meg med tidligere... uansett. TUSEN TAKK for alle svar og forslag
dapre Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 De gangene skjermbildet ikke fyller skjermen, er det som regel en konflikt mellom oppløsningen og oppdateringsfrekvensen på skjermen. Dette gjelder for min maskin, NVIDIA kort, og min CRT skjerm. Så vidt jeg husker, har dette bare skjedd med to spill, og begge heter Call of Duty (1 & 2) Mener jeg måtte endre innstillinger i en av systemfilene i spillmappa. Helt utrolig. Uansett, de eldre NVIDIA driverne gav deg adgang til å tvinge spill til å starte i valgt oppløsning og med valgt frekvens. Dette gjorde man ved å : Høyreklikke desktop, Egenskaper, Avansert, grafikkorttab, innstilling for oppløsning og frekvens. De nyeste driverne har endret dette, og man har nå et eget program man må åpne som kalles NVIDA Control Panel. Under Display finner man Change resolution. Her kan man velge res og frekvens. Velg samme oppløsning som du vanligvis har på desktoppen, og en så kjapp frekvens som denne oppløsningen støtter. Prøv deg frem med forskjellige frekvenser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå