Gå til innhold

deler til ny quad core intel pc ca 8 tusen


Anbefalte innlegg

Trenger et kjapt oversyn av det jeg nettopp har bestilt. Om alt passer sammen og om det er noen bedre alternativ til deler. Hvis noe i samme prisklasse er mye bedre så må jeg forandre på bestillingen nå. Dette er også første gang jeg bygger pc fra grunnen så hvis det er noe ekstra jeg bør bestille til det formålet? Forutsetningen er bare at delene finnes på Amentio.no

 

Antec Nine Hundred

Apacer Internal Card Reader AE161

Arctic Silver Arctic Silver 5

Asus P5K

GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB

Intel Core 2 Quad Q6600

MicroConnect SVHS 15m M-M

Nec AD-7173

PowerColor Radeon HD 3870 512 MB

RaidSonic IB-168SK-B

Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA

Steel Steelpad QcK XXL

Thermaltake Toughpower 750W

Zalman CNPS9500LED

 

Her er handlelisten handlelista på aminto.no, hvis den ikke funker hardware.no handleliste

Endret av fattony2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Du legger virkelig opp til at noen skal hjelpe deg med bestillingen din. Jeg foreslår at du roer deg ned litt, så kanskje noen gidder å bruke tid på deg. Du har ingen rett på hjelp, men det er mange her inne som bruker sin kunnskap på andre med mindre kunnskap, som deg.

 

Les gjennom retningslinjene og nettetiketten som praktiseres her inne. Dette er et forum jeg er glad i, og din oppførsel forsøpler det! Foreslår at du tenker deg litt om neste gang..

 

En annen ting, de som er moderatorer her inne gjør en god jobb, og er i mine øyne ikke strenge nok. At de stopper fem tråder på en dag er ikke mye.. Det KVTL har gjort her er å be deg endre emnetittelen, som du gjør ved å trykke på edit-knappen på det første innlegget ditt.. Kanskje du burde skrive litt om hva maskinen skal brukes til? Uansett finner du garantert flere tråder med omtrent samme spesifikasjon, om ikke akkurat lik. Søk litt rundt, om du ikke bruker tid på det, så kan du ikke forvente at andre skal bruke tid for deg.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

fakta er at emnetittelen min var helt grei. Jeg ba bare om et kjapt oversyn for å sjekke om hovedkort, skjermkort og minne passet sammen. Dette kunne hvem som helst ha sjekke på 10 sekunder og alt jeg var ute etter var to stykker som bekreftet at jeg ikke trengte å forandre bestillingen min. I stedet er det 900 som overser innlegget og lar hver å svare, på grunn av en emnetittel?! og så kommer administratoren med en advarsel, uten å gi med et snev av hjelp! er ikke administratoren til for å hjelpe kanskje? 90% av de som har sjekket emne mitt har ganske enkelt droppet å hjelpe meg med et enkelt problem og det inkluderer administratoren... Det er fakta, bare steng tråden, jeg gidder ikke følge med på dette forumet mer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...