Gå til innhold

5 hot og 5 not!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOT:

 

1: Lakai sko

2:Zip-hoods i fine farger, fett mønster ellerno

3: lang fargerik lue med dott

4:slimfit jeans (gjerne i rød, blå osv)

5. lange t skjorter :D

 

NOT :

1. billig drittsko

2. jalla gensere med masse stygge tegninger og sånt på

3.svart gammal lue nedi trynet med caps bak på

4.baggy

5.....korte t skjorter :D

 

millitær mønster er drit stygt!!

Endret av Reow
Lenke til kommentar

Føler bare jeg må mase litt mer angående mitt syn på militære klesplagg)

 

Jeg mener at det finnes mennesker som ser bra ut i slimfit. Og det finnes mennesker som ser bra ut i cammo. Derfor mener jeg at begrepet "harry" kan brukes om folk som har på seg ting de ikke kler. Og det finnes jo ofte ting de fleste her i verden ikke kler.

 

Jeg føler meg bedre (og penere) i cammo enn i slimfit, fordi jeg baserer selvfølelsen (og seksualiteten) min på at jeg har det behagelig, at klærne mine er funksjonelle og passer til mitt livsstil. Samtidig skal de ikke være for slaskete og heller ikke bli ødelagt ved det minste anledning. Jeg har to bikkjer, så mine klær må tåle en støyt, helst ikke bli søkkvåte med en gang, og helst bidra til at jeg ikke ser ut som en gal hundedame.

 

På en vanlig dag kan jeg ha på meg cammobukse, grå eller brun høyhalset genser, fjellstøvler og en vanlig grå jakke. Jeg bruker ikke mye sminke, kun to ringer og et par små perleøredobber, går med håret i en fiskeflette eller lav hestehale. Og jeg føler meg bra, og ser bra ut (også i andres øyne) Detter er ikke mitt faste antrekk til hverdags, men det er et fungerende antrekk, og det ser bra ut. Jeg bruker selvfølgelig også jeans og skjørt osv. Men å gå og fryse om høsten eller vinteren når man kan ha på seg noe varmt og behagelig.. Det kjsønner ikke jeg.

 

Det hjelper med at jeg egentlig ikke bryr meg noe særlig om hva folk oppfatter som harry eller stygt. Måten jeg kler meg på er relativt tidløs og kan fungere like bra nå og om 20 år.

 

Det er fullt mulig at det er mange som ikke kan tenke seg å gå sånn, men jeg kan f. eks ikke tenke meg å gå i leggins med en ferskenfarget løs topp eller en stor boblejakke.

Lenke til kommentar
Beklager, men cammo er automatisk slaskete når det er til hverdags. Hadde ikke sett rart på deg hadde du gått på tur i skogen, men en person med cammo-bukse og støvler til hverdags ser ikke spesielt bra ut.

 

Det er jo romslig. Men slaskete... vet ikke, synes slitte joggebukser er slaskete, samme med sånne utydelige hengende gensere. En nyvaska cammobukse er jo kanskje ikke ettersittende, men raltivt kroppsnær.

Så litt på bildene du la ut i Liker stien - tråden.

Vel, det er sånt som jeg synes er pent, men aldri vil gå på skolen på hverdagen i. Kanskje hvis jeg hadde noen jeg ville se pen ut for på skolen, men ikke til vanlig. For meg holder det å se ok ut, gidder ikke å pynte meg til skolen.

Lenke til kommentar

Jeg tror bare vi har litt forskjellige definisjoner av hva "ser bra ut" går ut på. For meg holder det å være ren, velstelt, ha på seg rene og ikke- hullete klær og lukte godt. Det at klærne passer til hverandre er en selvfølge. Utover det anser jeg pynting som overflødig.

 

Jeg har forresten allerede alle de jeg vil se bra ut for, og de synes jeg ser like bra ut i cammo som i en gallakjole. Jeg tror det avhenger av hvordan man har det med seg selv (uten å antyde at det er bare usikre mennesker som pynter seg)

Jeg trenger ikke å gjøre så mye ut av det for å være uimotståelig når jeg vil det)

Lenke til kommentar
Jeg tror bare vi har litt forskjellige definisjoner av hva "ser bra ut" går ut på. For meg holder det å være ren, velstelt, ha på seg rene og ikke- hullete klær og lukte godt. Det at klærne passer til hverandre er en selvfølge. Utover det anser jeg pynting som overflødig.

 

Jeg er fullstendig enig, og utover det kan jeg godt si meg enig i å være uenig når det kommer til selve klesstilen/cammo-diskusjonen.

Lenke til kommentar
Jeg tror bare vi har litt forskjellige definisjoner av hva "ser bra ut" går ut på. For meg holder det å være ren, velstelt, ha på seg rene og ikke- hullete klær og lukte godt. Det at klærne passer til hverandre er en selvfølge. Utover det anser jeg pynting som overflødig.

 

Jeg er fullstendig enig, og utover det kan jeg godt si meg enig i å være uenig når det kommer til selve klesstilen/cammo-diskusjonen.

 

Deal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...