Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Går tregt, men har bra aks.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Suzuki TSX som det er en Malossi 47mm sylinder på. alt annet er originalt. Problemet er at den bare går i 60, mens folk sier den skal gå i 75-80. Den har ganske god aks, men sliter opp bakker i andre gir. Kan dette ha med at bakdrevet er 67?

Hvis alt annet er originalt og du har på trimsylinder så er det vel ikke så rart..

 

Du ha huska å skifte dyse håper jeg? Og tatt plomba i eksosanlegget? Stilt blandinga?

Lenke til kommentar
Jeg har en Suzuki TSX som det er en Malossi 47mm sylinder på. alt annet er originalt. Problemet er at den bare går i 60, mens folk sier den skal gå i 75-80. Den har ganske god aks, men sliter opp bakker i andre gir. Kan dette ha med at bakdrevet er 67?

Hvis alt annet er originalt og du har på trimsylinder så er det vel ikke så rart..

 

Du ha huska å skifte dyse håper jeg? Og tatt plomba i eksosanlegget? Stilt blandinga?

 

Kjøpte mopeden slik den er nå, så jeg vet ikke om plomberingene e fjernet, har hørt at du må til å sveis for å få de igjen etter du har tatt plomberingene ut av tsxer?

Lenke til kommentar

enkel sak å få tak i effekt anlegg da.

sjekk dysa og nåla som sitter i forgasseren slik at du får nåkk bensin.

67 bak? husker ikke helt men er det ikke 54 originalt? har jo seff innvirkning på toppfart, men du sier den sliter i andre gir opp bakker da er det nåkk enten forgasseren eller meget slitte stempelringer på den

Lenke til kommentar
enkel sak å få tak i effekt anlegg da.

sjekk dysa og nåla som sitter i forgasseren slik at du får nåkk bensin.

67 bak? husker ikke helt men er det ikke 54 originalt? har jo seff innvirkning på toppfart, men du sier den sliter i andre gir opp bakker da er det nåkk enten forgasseren eller meget slitte stempelringer på den

 

ja, så over til den flaue delen, jeg såg tallet opp ned, så drevet er 49:P

 

Forgasseren er netopp blitt sjekket av en som kan, han bleste drit ut av dysa og stilte den inn. Men vil det hjelpe med trimforgasser? Vil jeg få mye effekt?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...