NewShuttle Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Gammlingen skal ha ny telefon. Har ein Sony Ericsson K508i nå som er ganske utslitt, veit at han sliter veldig med joysticken og ikkje er så glad i den... Han bruker stort sett berre telefonen til Ringing og SMS, samt ein og annan MMS, og telefonen bør ha eit kamera, sjølv om det berre er eit dårlig 0,3mpx... Det viktigste derfor er i grunn god lyd, gode taster, meget enkel og brukervennlige menysystem samt at det er enkelt å skrive SMS. Såvidt eg veit bruker han ikkje ordbok... Budsjettet er på 1000-1500kr... Har sitt litt på nokon modellar men er fint viss nokon kunne komt med tips. Mulig at det er greiast for han å få ein Sony Ericsson sidan det er det han har og er vant med menyane... men er vel ikkje så stor forskjell å gå over til nokia, eller? Har nokon ein formeiining om Nokia 3110 Classic? Kva mobilar ville de anbefalt til han?
Holten Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 En ting kan jeg si om han har hatt SE før. Han bør holde seg til det. F.eks Nokia har ROTETE med stor R, menyer! Ubrukbare! Skal anbefale en mobil senere ikveld, skal på gitarkurs nå!
DeadManWalking Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjøpte nettopp SE w200i, den koster 965,- hos komplett.no. Veldig grei telefon, har en fra før av.
Holten Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Den data_jepp anbefalte er en helt grei telefon. Men skjermen er veldig dårlig, da tenker jeg på grafikken! Hvis du/dere vil bruke litt mer penger har komplett.no en K810 til 2389,- som er VELDIG god! 3,2MP kamera osv Veldig bra!
NewShuttle Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Er vel enig i at det kanskje er dumt å skifte ut produsent når han er vant med Sony Ericsson... I prisklassen har Sony Ericsson desse modellane: Sony Ericsson T250i Sony Ericsson W200i Sony Ericsson K310i Sony Ericsson K320i Kven av desse ville de ha kjøpt? Er det nokon av dei eg absolutt ikkje burde kjøpe? Er ein liten mulighet for at eg kanskje kan strekka meg til rundt 1500,- Sony Ericsson K510i Sony Ericsson K530i Sony Ericsson K550i Nokon av desse modellane som er bra. Er dei verdt 500kr+ meir? Twincepto
mandela Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Kanskje ikke kjøpe en telefon som har joystick, da er bl.a. w200i uaktuell. Selv synes jeg at SE ikke har noe å stille opp med i forhold til Nokia 3110C i denne prisklassen. Den har dessuten store, gode taster, grei skjerm, ok meny og "alt" av "vanlige" funksjoner.
BjoroyIL Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ville helt klart gått for en Nokia 3110c. Jobber selv i mobil butikk, og den telefonen selger som hakka møkk. Store sorte taster på sort bakgrunn. Relativt stor skjerm. Enkel og grei å bruke. Hovedforskjellen fra SE telefoner er at de har byttet mellomroms tasten på det. Anbefaler 3110C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå