SniKaZ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Lastet akkurat ned pes 08 patch men skjønner ikke helt hvordan jeg skal instalere den, noen som har superpatch 0.5 som kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette??
Villanden Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Slike superpatcher kommer med nøye instruksjoner hvis du fant den på et forum. Kan også hende at det står skrevet i et notisblokk dokument som ble med filene.
Pebino Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 MEst sannsynlig må du bruke AFS Explorer 3.7 eller nyere. Man må inn å Hex-Edite filene i spillet, dette er en vanskelig oppgave som krever endel tid. Nå sitter jeg ikke hjemme atm, men kan sikkert hjelpe deg med det seinere idag Legg meg til på MSN
SniKaZ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Ja det er med enn slik readme fil, men det jeg ikke skjønner er når jeg skal åpne ei ISO fil, den er jo ikke i den mappa jeg lasta ned
SniKaZ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Fannt det ut, den ISO fila låg faktisk i PES mappa den:P noe jeg ikke tenkte over, men takk for hjelpe uansett dda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå