Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hei. Hva er den beste måten å få fjernet litt mage på? Er ikke spesielt tykk men har merket i det siste at jeg har begynt å fått litt sideflesk eller mage om du kan si det. Motivasjonen er på topp, så det jeg søker etter er råd og tips om eventuelle treningsmetoder.
War Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Noen kjappe tips Du må ha kaloriunderskudd = spise 1 måltid mindre pr dag og eller bytte ut noe usunt med noe sunnere så du kommer ca 500 kalorier lavere. Steg nr 2 blir da fysisk aktivitet for ca 500 kcal dagen Tilsammen utgjør disse 2 7000 kcal i minus i uka som blir nesten en kg ned i uka. Du kan ikke forbrenne fett kun på mage, det går over hele kroppen.
Stian89 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Nå finnes det rapporter som tyder på at punktforbrenning faktisk fungerer, hva jeg skal tro selv vet jeg helt ærlig ikke. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58834.0
War Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 På gjenstridige fettreserver har man flere alfa- enn beta-reseptorer, flere bremser enn gasser, så man vil uansett være rippet på hele kroppen før fettet på magen er borte.
Tr0buff Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen kjappe tipsDu må ha kaloriunderskudd = spise 1 måltid mindre pr dag og eller bytte ut noe usunt med noe sunnere så du kommer ca 500 kalorier lavere. Steg nr 2 blir da fysisk aktivitet for ca 500 kcal dagen Tilsammen utgjør disse 2 7000 kcal i minus i uka som blir nesten en kg ned i uka. Du kan ikke forbrenne fett kun på mage, det går over hele kroppen. Kan du gå litt mer i detaljer? 1. Jeg eter Frokost (1 skjerve), Lunsj (som regel 2 skjever eller et påsmurt rundstykke + Iste/Litago Sjokkomelk), Middag (1-2 tallerkener med det mamma lager), "lunsj" igjenn (1-2 skjever), Kvelds. (1-2 skjever) - Du mener jeg skal kutta ut 1 måltid? 2. Fysisk aktivitet for ca 500 kcal dagen, det tilsvarer hvor mange timer jogging? Er en 2,5km løype få meter fra huse mitt, som jeg kan jogge på 13 minutter.. Endret 16. januar 2008 av Zeoh
War Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kutte i kostholdet eller bevege deg mer blir det samme. Om du stort sett spiser det samme hver dag med faste rutiner og føler at du har litt for mye fett så inntar du formange kalorier iforhold til hva du forbruker. Av det jeg kan se er det over Maks 2000 kcal i mat. Bytte ut pålegget med noe sunnere, spise litt mindre ris /pasta osv (karbohydratene) ved middagen så har du plutselig kuttet noen kalorier. Om du ikke ønsker å kutte i maten så kan du heller bevege deg mer. En time med aktivitet , evt gå den runden 7 ganger i uken. Poenget er å tilføye noe nytt som du ikke pleier å gjøre med nåværende vekt. Tilgang på treningsstudio er jo det aller beste, ingenting slår vektløfting uansett hvor lette vekter man må starte med. Endret 17. januar 2008 av War
Tr0buff Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Glemte å nemne at jeg går på handball 3 ganger i uka, 4 timer til sammen. Takk for hjelpen, War
knetrom Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Slutt med iste og litago, er det eneste som stikker seg ut i mine øyne
Tr0buff Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Ok.. I'll try, from next week. Men nå har jeg bestilt TINE Melk Kakao i 1 halvt år, som skolemelk!
Tr0buff Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har starta på trenings studio på lørdag. Skal gå nå for 2. gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå