Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har lagd siden i html. Hvor kan jeg laste den opp ? freewebs funka før men det er så mye reklame og dårlig plass. Noen som vet om en bra platform for din HTML side mist mulig reklame?
Francesca_ Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg trenger også en med støtte for php og mysql...prøvde ut zymic, men den støttet jo ikke æ, ø og å...da blir jo litt av poenget borte.
Anders Moen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Freehostia? Endret 14. januar 2008 av Anders Moen
mikk- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg trenger også en med støtte for php og mysql...prøvde ut zymic, men den støttet jo ikke æ, ø og å...da blir jo litt av poenget borte. Sikker på at du ikke bare hadde feil tegnsett?
Francesca_ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Kan godt hende ...hvordan sjekker jeg dette?
mikk- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det enkleste er å bruke UTF-8. I det programmet du bruker for å kode, er det ganske sikkert en funksjon for å velge koding/tegnsett. I notepad velges dette på "Lagre som..." (du kan velge mellom ANSI, Unicode og UTF-8). Noen webservere sender dokumentet med et spesielt tegnsett/spesiell koding som standard. Derfor kan det hende at nettleseren prøver å vise et dokument som for eksempel ISO-8859-1, selv om du har angitt UTF-8, eller omvendt. Hvis du får problemer, kan du sjekke hvilket tegnsett nettleseren prøver å vise, for eksempel i Firefox (Høyreklikk > Egenskaper for side). En siste utvei er å bruke koder som ø og å. Edit: Hm. Jeg er ikke så veldig flink til å forklare i dag, merker jeg. Forutsetter ISO-8850-1 at kodingen er ANSI? Eller hm. Endret 15. januar 2008 av Mikael Berg
Ståle Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Denne burde ligge i kategorien nett-tjenester. Mener det skal ligge en trad om gratis hostinger der ogsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå