Gå til innhold

Win XP Mediaplayer 10


G3

Anbefalte innlegg

Jeg trøbler med min Mediaplayer 10. Jeg fikk ny MP3 spiller i julegave, og har holdt på meg å legge inn musikk, video og billedfiler på denne. Plutselig så virker ikke Mediaplayeren (10) mere. Det vil si; jeg må være tilkoblet internett for at den skal fungere...(Og da fungerer den som den skal)

Når jeg ikke er på nett, så finnes der intet bibliotek,og ingen filer av noe slag kan avspilles.

Jeg lastet ned Mediaplayer 11, men samme 'problemet'. Avinnstallerete denne og gikk tilbake til nr. 10, med samme status som før. Har sett på innstillinger, men står fast.....

Det eneste jeg har gjort (tror jeg), er å legge inn Samsung Media Studio 5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvilken MP3 spiller har du da? Jeg kan vel forsåvidt tenke meg at du har Samsung, men er ikke sikker.

Såvidt jeg vet så kan du vel overføre musikk til Mp3 spilleren som om det var en USB Lagring enhet.

Det eneste Mp3 spilleren som man ikke kan gjøre det med er iPod. Der er det litt spesielt, men ellers har jeg ikke hørt om noen andre Mp3 spillere som man må gjøre det samme med.

Så du kan kanskje prøve å avinstallere Samsung sitt program og bruke BARE explorern til å overføre sanger til din Mp3 spiller.

Å bruke WindowsMediaPlayer skal være helt unødvendig.

 

Du får bare prøve å se.

 

Lykke til.

 

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Jada, det er en Samsung P2 8GB, og det meste fungerer som 'drag & drop', men jeg bruker Samsung programmet til å legge inn videofiler. (Konverterer de først til MPEG og, og deretter til .svi i Samsung programmet)

Ingen big deal at ikke Mediaplayeren 10 ikke fungerer uten at jeg er på nett...Men snodig er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...