ExecDude Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hvordan kan man sette opp Outlook (2007) til å vises en annens Exchange mailbox i Outlooks mappeliste, samtidig som man er tilkoblet sin egen Exchange-konto? Altså begge Exchange-kontoene tilgjengelig i mappelisten samtidig. Takknemlig for tips!! Endret 14. januar 2008 av ExecDude
nomore Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Brukeren av din faste postboks må få tillatelse til å bruke postboks 2. Deretter er det bare å legge til postboks 2 som en tilleggspostboks i kontoinnstillingene for den faste postboksen(eg har ikke 2007 tilgjengelig så eg vet ikke akkurat hvor den er der).
ExecDude Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Brukeren av din faste postboks må få tillatelse til å bruke postboks 2. Deretter er det bare å legge til postboks 2 som en tilleggspostboks i kontoinnstillingene for den faste postboksen(eg har ikke 2007 tilgjengelig så eg vet ikke akkurat hvor den er der). Aha.... Inne på det første kontooppsettet ja. Thank tou, thank you!!
nomore Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Tenk at noen faktisk klarte å forstå det eg skrev. Du skulle hatt premie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå