Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge var dere samme før dere hadde sex?


Gjest estragon

Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?  

82 stemmer

  1. 1. Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?

    • Vi hadde sex før vi ble sammen
      38
    • Mindre enn en uke
      5
    • 1-2 uker
      8
    • 1 måned
      10
    • 2-5 mnd
      13
    • 6-12 mnd
      7
    • Lenger enn ett år
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_sugah_*

Jeg og kjæresten min venta i tre måneder, da var vi begge 18 år. Og det har funka bra, for nå har vi vært sammen i snart tre år :love:

 

Det viktigste er at en ikke gjør noe en ikke er klar for. Som andre har sagt, er det mye annet man kan gjøre enn å ha samleie :innocent:

 

Om han ikke klarer å vente litt med å ha sex, så er han heller ikke noe å samle på...

Lenke til kommentar
selv var jeg flink :new_woot: og ventet 3mnd. og det angrer jeg ikke på :)
"flink".

 

Hvis det hadde gått bra lell selv om man lå sammen etter en dag ser jeg ingen grunn til å angre på det heller. Det eneste jeg synes er jævlig trist er når noen er i ett forhold, ligger med en annen ett par ganger, for så å slå opp med kjæresten sin og bli sammen med den nye.

 

Blir skikkelig kvalm ved tanken på at folk er utro, og så kanskje har sex med kjæresten sin, og så er utro en gang til...... Den fyren som noen gang gjør noe slikt mot meg kommer til å angre bittert. Jeg er ikke den som tier om folk dersom de gjør noe utilgivelig mot meg enten det er det ene eller det andre, og det skulle ikke tatt lange tiden før halve byen viste at han var en utro skitsekk nei :mad: Heldigvis er typen min snill gutt :love:

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min venta ca. 1 måned. Vi hadde da møttes på fest, vært sammen noen ganger siden, og lå så sammen. Det var min første gang, han hadde gjort det før. Jeg synes det var passe lang tid og er gla vi enda er sammen :) Var litt redd han skulle forsvinne da vi hadde hatt sex.. Men det gjorde han ikke :)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg synes er jævlig trist er når noen er i ett forhold, ligger med en annen ett par ganger, for så å slå opp med kjæresten sin og bli sammen med den nye.

Jeg skjønner ikke helt greia med det der. Hvorfor ikke gjøre seg ferdig med en før en hopper på en anna en? O.o

 

Nesten 4 mnd.

 

Har forresten lest en lignende tråd, hvor rådet var at det ikke var noe galt i å vente.

 

Det er da ikke det. Men det er ikke alltid det er galt å hoppe i det heller :)

Det er vel egentlig bare opp til hva en vil sjøl, I guess.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg synes er jævlig trist er når noen er i ett forhold, ligger med en annen ett par ganger, for så å slå opp med kjæresten sin og bli sammen med den nye.

Jeg skjønner ikke helt greia med det der. Hvorfor ikke gjøre seg ferdig med en før en hopper på en anna en? O.o

Eh.. Nå kan det faktisk ligge litt mer bak et slikt brudd.

Treffer man en, når man har problemer med typen er det ikke bare bare å 'slå opp' -særlig når denne typen er spøtte gærn og burde ha vært innlagt :!:

Lenke til kommentar

Jeg er veldig uenig. Om forholdet er aldri så dårlig, og fyren er aldri så fjærn så kan man vente til det er slutt før man flyver på noen andre. Tar ikke lange tiden å slå opp da..

 

Jeg hadde aldri klart det. Selv om forholdet er aldri så kjipt er man da i det minste glad i den man har vært sammen med de siste månedene/årene. Tanken på å legge meg og sove atmed typen min samme kveld som jeg har ligget med en annen er helt fæl.

 

Jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det heller

Lenke til kommentar
Det er jo noen som tenker at det er kjekt å ha dame/type i bakhånd til man er sikker på at man har en ny, sikker "leverandør" av sex. Sitat ukjent: "Man kan jo ikke slå opp før man er sikker på at man har ei nye ei. Da kan man jo bli gående uten å ha noen å pule på". Fint at man er ærlig om sin manglende moral ovenfor andre enn damen i hvert fall...
Lenke til kommentar
Det er jo noen som tenker at det er kjekt å ha dame/type i bakhånd til man er sikker på at man har en ny, sikker "leverandør" av sex. Sitat ukjent: "Man kan jo ikke slå opp før man er sikker på at man har ei nye ei. Da kan man jo bli gående uten å ha noen å pule på". Fint at man er ærlig om sin manglende moral ovenfor andre enn damen i hvert fall...

 

:ph34r: tanken på at typen min puler på meg etter å ha pult på en annen kjerring er direkte kvalmende. For ikke å snakke om hvordan man forklarer at man etter 2 år i forhold med hverandre plutselig får Klamydia. Den kan være litt kinkig . Nei fysj, ingenting kan forsvare utroskap!

Lenke til kommentar

Å pule på TO stk er jo ganske ufint da :sick:

Klamydia er også en ganske ufin ting.. Enda mer ufint er MANNFOLK som aldri sjekker seg, det er liksom oss damer sin jobb :yucky: De sier 'jeg er helt fri for sykdommer jeg' -og så er de full av dritt :!:

 

Jeg er veldig uenig. Om forholdet er aldri så dårlig, og fyren er aldri så fjærn så kan man vente til det er slutt før man flyver på noen andre. Tar ikke lange tiden å slå opp da..

Det tar nøyaktig tre sekunder. Men som jeg skrev over, er det folk som er gale i hodet sitt og ikke skjønner at slutt faktisk betyr slutt :nei:

 

 

edit:

jeg kjenner en som har hatt klamydia minst 4-5 ganger.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...