Gå til innhold

Trackmania Nations Grafikk problemer


Anbefalte innlegg

hei..

 

Jeg har fått meg ny pc og lastet ned trackmania nations på www.trackmanianations.com

 

Når jeg skal starte spille ( updata først ) så står d loading.. i 10 minutt, åsså kom det fram couldn't find DirectX10 ? Har den nyeste versionen av

 

ATI Radeon XT 2600 PRO

 

Prøvde å stille inn grafikken på launcheren , men du kunne ikke velge mellom OpenGL DirectX etc.

 

Kan noen si meg hva forskjellen på OpenGL og DirectX :p

 

Har standard settings på alle spill ( F.eks CSS Cs1.6 WoW, Battlefield , BF Vietnam.. Portal, HL2 etc ) utenom dette. merkelig at det kommer akkuratt her ?

 

Takker for svar:P :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nop windows xp Service pack 2 :p

 

Men kjøpte Trackmania United ( 250 kr ) via steam i dag :p

 

Grafikken var konge der.

 

Ganske merkelig egentli. Jeg gikk på www.trackmanianations.com for å laste ned nations.

Var også på bygdelan i helga. Tog TM av folk , men samme problemet kom , tenkte det var at jeg måtte laste ned sjøl . Har jo lastet det ned på min gamle pc etc mange ganger uten problen ( Nvidia Geforce 6600 )

 

Men eg har allti hata ati :p Kjupte d bare fårr at d såg ganske gått ud te rimelige pris ( 1000 )

Men kver gang eg går forbi pc butikken me ati plakaten så sputte eg på ati fårr å sei d sånn .. :p

 

Skamdårlige intårnettsia di har ! sau..

 

Ka directX version e d trackmania nations vill ha då ? DirectX 1 ?

 

( Det nye skjermkorte er bedre enn gamle ) ....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har hatt møje tull med dette ati dritt skjermkortet til en tusen lapp.

 

f.eks starter jeg pc en uten å ha skjermen på kommer det ingenting, går jeg utav spill. Minimerer den 2 ganger, først en gang. Ser alt ( avogtil ikke alt ) åsså igjen . Veldig plagsomt.

på counter strike source bare kommer det error rapport ( feil rapport ) , dont send / send feilmelding ca 1-2 ganger måneden, litt drit hvis du sitter der med high score og vips, Feilmelding pga skjermkortet. Har lagt merke til at det bruker sykt lang tid til å minimere, ca 6 sec . Før med nvidia var det 2...

 

Men til å komme med de positive sidene med det så har jeg jo sånn 60+++ Fps på World of warcraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...