Gå til innhold

Svært raskt av komplett - surt av Netshop


Anbefalte innlegg

Bestilte varene mine hos komplett - ca 15 PC deler - klokken 15:30 på ettermiddagen. To timer senere stod det "sendt", og dagen derpå i halvettiden ankom de Oslo.

 

 

Avbestilte fra Netshop fordi de utsetter og utsetter og utsetter og utsetter, selv om de sier på mail at de får varene. Også fordi når det står feks "Fjernlager: 4" så viser det seg at de ikke har de på fjernlager likevel. Lær dere å hold webshoppen oppdatert!

 

Merker også forskjell når jeg sender e-mail til netshop. De sier som regel "Vent og se" eller "Vet ikke", mens komplett gir KONKRETE svar. (Satt litt på spissen)

 

Fortsett slik Komplett!

Endret av gigax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går ikke dette litt i bølgedaler da? For ca. 2 år siden bestilte jeg no greier fra komplett som tok en evighet før det gikk igjennom systemet sitt, mens netshop gikk fort som fy. Jeg vil tippe at dette har noe med webshoppens interne salg, lager og bestillings struktur i forhold til hvor mange kunder de har. Jeg syns i allefall det er gledelig hvis komplett har fått oppgradert systemet sitt slik at de ikke lenger har noen problemer med å sendre ut pakker, de har tross alt VELDIG mange kunder og jeg vil tippe at grunnen til forsinkelser på den tiden hvor jeg bestilte kom rett og slett av at systemet ikke klarte å håndtere så mange bestillinger som de har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...