Gå til innhold

Vanskelig valg av Bærbar PC.


Futurama

Anbefalte innlegg

Har lest litt fram og tilbake her no ,men synes det blir vanskelig å finne den rette.

 

Acer er en favoritt ,men får mye negativt omtale.

Asus får mye skryt,men dyr i forhold til innhold?

HP er sånn midt på treet.

Toshiba er ok.

Dell er enten eller i meninger her.

 

 

Dette er mine ønsker :

 

Hvor mye penger vil du bruke? 7000 - 10 000 kr

 

Hva skal du bruke maskinen til? Musikkavspilling,Internett, office 2007 , mulig spill (BF2,Call of duty 4),skal kobles til LCD-TV helst med HDMI.

 

Hvilke krav stiller du til maskinen? God/rask prossessor ,godt Grafikk-kort.

 

Ellers Bluetooth, firewire,HDMI, WLAN er greit å ha med.

 

Hva er best av 15,4" eller 17"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
folk sliter ikke noe mer med vista med den laptoppen en andre lapptoper. det har ingen ting med hardwaren å gjøre. og det er lett match å bytte til Xp. Jeg er i alle fall kjempe fornøyd med min Acer Aspire 5920G :) men det fines jo mange gode alternativer,

 

Har du byttet til XP eller har du Vista?

Lenke til kommentar
folk sliter ikke noe mer med vista med den laptoppen en andre lapptoper. det har ingen ting med hardwaren å gjøre. og det er lett match å bytte til Xp. Jeg er i alle fall kjempe fornøyd med min Acer Aspire 5920G :) men det fines jo mange gode alternativer,

 

Har du byttet til XP eller har du Vista?

Jeg har Vista. og har ingen planer om å bytte til Xp. syntes det går helt strålende:)

Lenke til kommentar
folk sliter ikke noe mer med vista med den laptoppen en andre lapptoper. det har ingen ting med hardwaren å gjøre. og det er lett match å bytte til Xp. Jeg er i alle fall kjempe fornøyd med min Acer Aspire 5920G :) men det fines jo mange gode alternativer,

 

Har du byttet til XP eller har du Vista?

Jeg har Vista. og har ingen planer om å bytte til Xp. syntes det går helt strålende:)

 

Hvilken verson av 5920G har du? det er jo 3 stk. av dem på elprice.

 

Ser ut som det er prossessorene og grafikkort som er forskjellen på dem.

Lenke til kommentar
jeg har den første som kom ut.

 

Core 2 Duo T7300 (2ghz)

nVidia GeForce 8600m GT. :)

 

Vurderer denne nå.

 

Men er det verdt å gå for Nvidia GeForce 8600M-GT 512MB/1GB eller holder det lenge med Nvidia GeForce 8600M-GS 512MB/1GB HM ?

 

Er jo 1000 kr i forskjell på GS og GT.

Vil det merkes mye i spill?

Lenke til kommentar

Jeg sitter selv på Multicom Compal If 90 som jeg fikk igår :)

 

Den har 4 GB ram, 1 GB turbo memory, 2,2 Ghz dual core 4 MB cache, 100 GB 7200 rpm disk og GeForce M GT 512 MB RAM, blåtann og 9 cells batteri for litt lengre batteritid.

 

Pris: 10 500

 

Acer var jo et alternativ da, men slik som ram, hastighet på disk og litt ekstra batteritid var for mer litt viktigere!

 

Ytre design er pent på den og den har endel porter på siden. Ingen bak, tastaturet er vell eneste minuset jeg har til nå. Høres litt ut som du skriver på en gammel skrivemaskin og tastene er litt harde på en måte, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Men det er kanskje bare en vanesak!

Lenke til kommentar
Jeg sitter selv på Multicom Compal If 90 som jeg fikk igår :)

 

Den har 4 GB ram, 1 GB turbo memory, 2,2 Ghz dual core 4 MB cache, 100 GB 7200 rpm disk og GeForce M GT 512 MB RAM, blåtann og 9 cells batteri for litt lengre batteritid.

 

Pris: 10 500

 

Acer var jo et alternativ da, men slik som ram, hastighet på disk og litt ekstra batteritid var for mer litt viktigere!

 

Ytre design er pent på den og den har endel porter på siden. Ingen bak, tastaturet er vell eneste minuset jeg har til nå. Høres litt ut som du skriver på en gammel skrivemaskin og tastene er litt harde på en måte, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Men det er kanskje bare en vanesak!

Tenkte å kjøpe meg toppmodellen til Multicom selv men det som slo med var at det verken var HDMI eller DVI på den.

 

Disse portene fikk man kun på den modellen med lavest skjermoppløsning, dette var for ett par uker siden.

 

Forstå det dem som vil ... ???

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...