ophylicious Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Skal du lære deg html fra basic, kan jeg anbefale Learning Web Design. Greit nok at boka er på engelsk, men det er lett å forstå. Boka inneholder en cd og den gir deg simple øvelser underveis.
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 body {background-color: #FF0000;} er css ikkesant? og jeg skriver inn dette på pad, når jeg dobbeltklikker på lol.html dokumenten kommer det opp en side i safari. hvordan får jeg css til og syns? Html tingene kommer opp men css tingene kommer ikke opp?
Vindstille Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 har ikke kommet så langt, men virker veldig bra. norsk guide med utgangspunkt at du ikke kan noenting http://home.it-akademiet.no/LAERERE/michaelst/html/ Det der er ingen guide. Den inneholder ingen informasjon om hvordan man skal bruke ting, hvilke ting som er dårlig å gjøre og hva man bør passe på. Den kan kanskje egne seg som et oppslaksverk for folk som er på vei til å lære seg HTML, men da bør man også være klar over at siden også inneholder mange html-elementer man bør unngå å bruke. Siden lærer heller ikke CSS sammen med HTML noe som faktisk er ganske viktig for å lære å bruke HTML riktig. Dette er noe HTML.dk også sliter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå