Gå til innhold

Mine meninger og tips til nye spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er positivt at du har en guild, mye moro med det. Grunnen til at de fleste føler spillet starter på level 70 er fordi da åpner alle muligheter seg, mens før level 70 så går det mest ut på å lære klassen sin og hvordan den fungerer i gruppe, solospilling og PvP. Levelingbiten er en læringsarena.

Questene er da like repetative på lvl 70 som mens du levler, med noen få hederlige unntak både på lavere og høyere level. Hovedgrunnen min til å spille wow på lvl 70 er å ha det gøy med venner, og raid/instances. Hovedgrunnen min på lvl 20 var å ha det gøy med venner, og gjøre 5-manns. Eneste forskjellen er at på lvl 70 kan man ha det gøy med inntil 25 venner i en instance, istedet for bare 5 venner, men det er også den eneste forskjellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er positivt at du har en guild, mye moro med det. Grunnen til at de fleste føler spillet starter på level 70 er fordi da åpner alle muligheter seg, mens før level 70 så går det mest ut på å lære klassen sin og hvordan den fungerer i gruppe, solospilling og PvP. Levelingbiten er en læringsarena.

Questene er da like repetative på lvl 70 som mens du levler, med noen få hederlige unntak både på lavere og høyere level. Hovedgrunnen min til å spille wow på lvl 70 er å ha det gøy med venner, og raid/instances. Hovedgrunnen min på lvl 20 var å ha det gøy med venner, og gjøre 5-manns. Eneste forskjellen er at på lvl 70 kan man ha det gøy med inntil 25 venner i en instance, istedet for bare 5 venner, men det er også den eneste forskjellen.

Spillet er mye mer enn bare questing og raiding da.

Skrevet

Tja, slik sett så er det jo det og den sosiale biten med bare å f.eks være en liten gruppe som enten gjør dungeons eller bare grinder litt sammens er et meget koselig aspekt av spillet.

Men selve spillmekanikken er bygget veldig snevert og er mer eller mindre 100% combat orientert ser man bort fra 2 main professions og 3 små profession på siden. Så slik sett forsøker spillet å bestemme ruten. Men dette er ikke unikt med WoW men er slik i de fleste spillene. Eneste MMORPG spillet jeg har spillet som ikke bare dreier seg rundt combat er den nevnte Runescape som jeg har dratt frem noen ganger. Er det eneste spillet jeg har sett som ikke er kun combat orientert. Dessverre er det mye dårlig ute å går med det spillet combat messig og PvP delen er så horrible som det lar seg gjøre.

Skrevet (endret)

Hva mer er det?

Bortsett fra pvp, som jeg ikke nevnte, fordi jeg ikke driver med det i noen stor grad, og som også er det samme på lvl 70 som på 20, bare med sterkere karakterer.

Endret av Snor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...