john24 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hvilket program må eg bruke hvis eg ska bruke en bærbar til å styre en stasjonær?
kjeklulf Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hvordan skal du "styre" den stasjonære og hvordan er de koblet mot hverandre? Hvilke(t) operativsystem bruker du?
john24 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 Hvordan skal du "styre" den stasjonære og hvordan er de koblet mot hverandre? Hvilke(t) operativsystem bruker du? bare gjennom hub. vista
kjeklulf Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Du må nok forklare bedre hva du er ute etter. Er det snakk om å dele filer mellom maskinene eller noe mer?
john24 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 Du må nok forklare bedre hva du er ute etter. Er det snakk om å dele filer mellom maskinene eller noe mer? gjøre ting som f.eks. laste ned ting på den stasjonære, mens eg sitter på den bærbare i et annet rom. spille spillene som ligger på den stasjonære, på den bærbare. sånne ting
trygveaa Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Du kan bruke VNC f.eks. UltraVNC. Jeg har ikke prøvd det, jeg bruker RealVNC, men det må man betale for for å få til Vista. Jeg tror ikke det vil virke så bra å spille over det, men resten burde gå bra.
CastorFiber Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vanlig Remote Desktop som følger med i operativsystemet løser behovene dine, og mer til. Ikke noen grunn til å laste ned mer programvare av den grunn. Men "å spille spill" ut over kabal kan du glemme, uansett hvilken løsning du går for. Virker ikke bra uansett. Men hvis du skal forfølge dette- PC anywhere støtter OpenGL over RDP. Det er en start, men som sagt, du vil få problemer med ytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå