Gå til innhold

Venneabonnement? Sjekk hvem du ringer gratis til her.


Anbefalte innlegg

Til dere som ikke viste det, så IPLink er en IP Telefoni operatør som tilbyr et operatørsøk for å sjekke hvilken operatør en nummer har.

 

Denne tjenesten likte jeg godt, da det ofte kan være vanskelig å vite om et nummer man ringer en del til har samme operatør som deg, spesielt om man da har et venneabonnement hvor man ringer gratis til alle med samme operatør.

 

Jeg har derfor med hjelp av noen andre laget en side som søker via IPLink sin søketjeneste, men som da har så lite data som mulig, slik at man slipper unødvendig GPRS trafikk om man går inn på siden via mobilen.

 

Operatørsjekker (Jeg har opplevd at tjenesten har vært nede, men dette har da vært på IPLink sine sider også.)

 

 

Håper noen kan finne både tjenesten og siden min nyttig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra tiltak selv om det er like greit å bare bruke iplink siden

 

Som sagt, så lagde jeg hovedsaklig siden slik at man med nettleseren på mobilen kan få tjenesten hvor som helst.

Dette kan man jo også ved å gå direkte inn på iplink sin side, men med dagens GPRS kostnader, kan dette fort koste litt, da det som du ser er mer bilder og annen tekst på iplink sine sider.

Med siden jeg lagde, vil det koste minimalt, da det bare er litt tekst på siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å sjekke hvem du kan ringe gratis til med Telenor eller Djuice sine venneabonement kan du gjøre som følger:

Finn ut hvem av dine venner du kan ringe for 0 kroner per minutt. Skriv kodeord VENN etterfulgt av et mellomrom og din venns nummer i en SMS (eks: "VENN 12345678") og send til 1999.

Dette fungerer kun når man har FriVenner, ikke med f.eks. FriFiks som jeg har.

 

Tror det var det samme bare FRIEND eller FRIENDS or DJuice Friends.

Lenke til kommentar
Er det noen grunn til at sidene ikke fungerer lengre? Dette har jo vart en stundt nå, derfor jeg lurer! :)

 

Beklager, men jeg har vært i utlandet noen dager nå.. Så har maskinen jeg har serveren på ikke hatt nett mens jeg har vært borte.

Men siden kommer opp igjen i løpet av morgendagen.

Beklager dette..

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...