Gå til innhold

Problemer med Razer/Microsoft Habu


Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte for ca 1 år sida ei Habu og ei icemat 2.nd edition. Kombinasjonen fungerte utmerka og eg hadde ingenting å klage på!

 

Men no for 2 veker sia begynte led lysa på musa og blinke, og musa slo seg rett og slett av.

 

Den er ikkje trådlaus so batteriproblem var utelukka, ingen tegn til støv på laseren, og at det er fargen på musematta som fører til dette er også utelukke når den har fungert perfekt i nesten eit år...

 

Alt av firmware og software er av nyeste sort og eg ser ingen innlysande feil...

Noken som har opplevd lignande? Evt. noken som har peiling på kva som kan være galt?

 

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problem som nevnt over, men jeg tror at det kanskje er som det var på Intelli 1.0 (eller noe i den duren) hvor ledningen ble ''dratt'' ut av musa.

 

Forresten noen som vet hvordan man skrur opp denne, skulle sett om det var noen dårlige kontakter der

Endret av lorden
Lenke til kommentar

Jeg har vært borti at kontakten inne i musa har vært løs på Intellimouse. Da må man skru opp musa, nappe ut ledningen, sette den i igjen, og dytte inn litt mer ledning inn i musa. Problemet har sannsynligvis vært strekk i kabelen, slik at den har blitt dratt litt ut av posisjon. Med noen millimeter mer ledning inni musa, vil man ha litt mer å gå på (et lite buffer).

 

For å åpne musa må man skru ut tre eller fire skruer under, der minst to av de er skjult under skliplatene. Disse bør limes på med nytt lim når du har skrudd den sammen igjen, ellers sitter ikke disse skliplatene godt nok på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...