Gå til innhold

Fluer i leiligheta! Hvordan blir jeg kvitt de?


petterpann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hva med en sånn en ?

Har noen sånne på verandaen evt litt ut i blomsterbedet.

 

fest en sånn i stua når du er på jobb eller er ute.

zapper å dreper fluer fort og effektivt.

 

20041127231713.jpg

Lenke til kommentar
Kjøp en kjøttetende plante eller tre. Funker som f...

Det skal jeg gjøre. Har litt problemer med langbein og veps/bier. Så tenkte de kunne være fine å ha. Er det vanskelig å holde slike planter? Støvsuger er forresten genialt for å fjerne langbein-er. Men forebygging mot slike ekle flygeskapninger har jeg enda ikke funnet ut av.

 

Jepp, litt vanskelig å holde sånne planter i live. Ikke for mye vann. Ta en tur til plantasjen!

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

*Med ekstreme forbehold om feil informasjon*

 

Fluer trekkes vel gjerne mot lys. Dersom du har fjernet alt av fristelser, leiligheten er ren og pen, inkludert avfallsbøtter, sluk, m.m. kan det være en ide (ikke skyt meg) å ha vinduer åpne og alt av lys av på dagtid. Mørkt og kaldt inne: fluer trekker ut mot lyset. Samme som at det er greit å unngå å ha vinduene åpne når det blir mørkere ute og du har lys på inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*Med ekstreme forbehold om feil informasjon*

 

Fluer trekkes vel gjerne mot lys. Dersom du har fjernet alt av fristelser, leiligheten er ren og pen, inkludert avfallsbøtter, sluk, m.m. kan det være en ide (ikke skyt meg) å ha vinduer åpne og alt av lys av på dagtid. Mørkt og kaldt inne: fluer trekker ut mot lyset. Samme som at det er greit å unngå å ha vinduene åpne når det blir mørkere ute og du har lys på inne.

 

Takk.

 

Noen fler forslag? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...