Gå til innhold

Nytt Canon G9 - to handlevogner


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da har jeg byttet ut nummer-to-kameraet mitt til Canon G9. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe i Norge, og jeg skulle ha veske og et godt 4 gb minnekort. I tillegg kjøpte jeg et 2 gb Compact Flash-kort til speilrefleksen. (Jeg kjøpte også et billig 2 gb sd-kort for å ha i veska, men siden de ikke har likt hos begge, har jeg utelatt det her.)

 

Jeg er godt fornøyd med kameraet, men siden jeg har postet i "Webshop" - til poenget. Jeg sjekket jo litt rundt. Jeg handler fotoutstyr i Norge enten lokalt hos Japan Photo eller på nettet fra Komplett eller FotoVideo.no. Jeg kjøpte fra en av disse. Gjett hvilken. Bestilte på søndag og hentet på posten på tirsdag ettermiddag. Det gjelder å sjekke prisene...

 

 

post-24492-1199993762_thumb.jpg

 

post-24492-1199993842_thumb.jpg

 

Eitp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at de gode fotobutikken er grei på pris, så jeg kjøper foto-utstyret mitt der. Går det noe galt, så er de lettere å ha med å gjøre enn f.eks. Komplett (Og komplett er forsåvidt greie å ha med å gjøre).

 

Men minne kort, det bestiller jeg ofte fra data-pusherne. Da gjerne sammen med alt det andre jeg skal jeg. Har den uvanen med å bestille diverse fra de i ny og ne...

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg handlet ikke hos Japan Photo. Det er Kompletts kurv som er billigst, og FotoVideos som er dyrest her.

 

Eitp

Blandet litt ettersom du skrev om Japan Photo, og trodde jeg kjente igjen webshop'ene. Men det gjorde jeg tydeligvis ikke :)

 

Beviser vel bare nok en gang at Fotovideo er i vei med å prise seg ut av markedet. Men de har vel gitt et så sterkt inntrykk av å være billigst, at de lever på det. I følge kunder og andre jeg kjenner, så er verken prisene eller service noe som helst å skryte av lenger (ikke egen erfaring, bare rykter fra flere andre kilder som sagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...