Gå til innhold

noken som vet nåke nytt om star craft 2 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Q&A 28

Chat with Devs: It has been a busy week, in which I had a chance to talk to multiple Devs this and I am happy to say that we have finished recording for our second episode of BlizzCast. We have also added a mini Q&A section to the show, to get direct answers straight from the developers!

Gameplay Blog: Following up on the last game I played in Batch 27, I had mentioned the Terran Marauder being a huge factor in my defeat. This new Terran unit visually looks similar to the Firebat, but instead packs the punch of dual Concussion Grenades (also able to be Stim Packed), which slows the movement rate of biological units, and also does additional bonus damage to armored units. These units are excellent at supporting any pack of Marines & Medics, with the ability to slow charging Zealots, as well as fast moving Zerg units. Playing as Terran, there is a sense of relief, when you watch an incoming army slowed down considerably, to be mowed down by your Stim Packed Marines. In addition, because the Marauders are able to be built at a Barracks with a Tech Lab, they are considered formidable early support units, able to pick off units of a weaker early game army.

As always, feel free to give the Devs and I a w00t if your enjoying these Q&As!

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?f...amp;#post367521

Skrevet

nice...i starten sa dei at da ikkje sko bli så masse characters på kvert lag...sko holda seg t star craft 1 der dei har rundt 10 stk men e blitt ein del nye characters no...nærme seg snart 15 characters no....glede meg:)

Skrevet

Ting en: kommer hydras tilbake?

Vet at det ikke er noen imformasjon på hovedsia men kanskje noen her har spesial kontakter.Så Kommer de tilbake?

Vil de forstatt ha evnen til å morfe seg til Lurker ellr ny ability eller begge deler?

Ting to: Blir det unlimited supplies?

Dette hadde jo vært så kult da^^

Tenk deg 100 Battlecruisers lol haha^^

Skrevet
Ting en: kommer hydras tilbake?

Vet at det ikke er noen imformasjon på hovedsia men kanskje noen her har spesial kontakter.Så Kommer de tilbake?

Vil de forstatt ha evnen til å morfe seg til Lurker ellr ny ability eller begge deler?

Ting to: Blir det unlimited supplies?

Dette hadde jo vært så kult da^^

Tenk deg 100 Battlecruisers lol haha^^

høres ut som red-alert spør du meg

Skrevet

Supply vil bli samme som originalen, 200. Units du kan ha i en kontrollgruppe er derimot uendelig i den nåværende builden.

Såvidt jeg vet ser man Hydralisks i CG traileren, så vil tippe at de kommer tilbake :)

Skrevet (endret)
Ikke unlimited det er ikke bra.

Hvorfor ikke?

dette er ikke command and conquer heller.

dette ser og fryktelig ut som en hydra

Endret av zeox
Skrevet

Takker det er det^^

Har problemer med å komme inn på linkene på sia deres derfor kan jeg ikke sjekke selv.Trykker på for eksempel Protoss Champion så skjer det ikke noe.

Vet noen hva jeg kan gjøre?

Noen instillinger i Firefox?

Skrevet

på ein link på starcraft legacy... så står da at dei kansje ha 300 som max...og at dei ska ha uendelig på kontroll gruppe....men håpe ikkje at da blir sånn...e bedre om dei tar og dobla da ifra 1 og får 24 f eks...blir meir rotete vist dei ska unlimited

Skrevet

og eg har vore på noken linka som seie at hydra kommme tilbake....den må jo var me.. lurkere e jo ein av dei beste forsvare og angrepe t zerg...dei har og sagt at for tiå jobbe dei mest me zerg...men dei har vist alt for masse power...dei drive og teste for å få ein best mulig balanse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...