Gå til innhold

skjerm (17 tommer)


evorkahn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er 19" så mye bedre enn 17" da? Er det ikke bare litt mer luksus med 19"? Og er Hansol skjermer med DynaFlat mye bedre enn de uten? Jeg går ut i fra at DynaFlat betyr flat skjerm. Eller? Trenger selv en ny skjerm også. Er Hansol skjermene bedre enn ADI 19" ukens tilbud på Komplett?

Lenke til kommentar
Hvorfor er 19" så mye bedre enn 17" da? Er det ikke bare litt mer luksus med 19"? Og er Hansol skjermer med DynaFlat mye bedre enn de uten? Jeg går ut i fra at DynaFlat betyr flat skjerm. Eller? Trenger selv en ny skjerm også. Er Hansol skjermene bedre enn ADI 19" ukens tilbud på Komplett?

 

nei dynaflat er nok ikke flat men flat bokstavelig talt,glasset er flat mens bilderøret ikke er,men diamondtron og trinitron er flat på begge.

uansett syns hansol suger jeg men de lager billige skjermer

Lenke til kommentar
Hvorfor er 19" så mye bedre enn 17" da? Er det ikke bare litt mer luksus med 19"?

Jo større skjerm du har, jo høyere oppløsning kan du kjøre uten å måtte trykke nesen borti glasset for å lese teksten på skjermen. Det er da ganske logisk?

 

Og er Hansol skjermer med DynaFlat mye bedre enn de uten? Jeg går ut i fra at DynaFlat betyr flat skjerm. Eller? Trenger selv en ny skjerm også. Er Hansol skjermene bedre enn ADI 19" ukens tilbud på Komplett?

Dynaflat er, som Danny sier, "jukseflat". Personlig tror jeg ikke det er verdt pengene å gå for en slik løsning i forhold til en vanlig buet skjerm.

Lenke til kommentar
Hvorfor er 19" så mye bedre enn 17" da? Er det ikke bare litt mer luksus med 19"?

Jo større skjerm du har, jo høyere oppløsning kan du kjøre uten å måtte trykke nesen borti glasset for å lese teksten på skjermen. Det er da ganske logisk?

 

Ja, men hvis jeg i dag bruker oppløsningen 1024*768 på en 17" og er fornøyd med det, er det noen grunn til å gå for en 19" da?

Lenke til kommentar
Ja, men hvis jeg i dag bruker oppløsningen 1024*768 på en 17" og er fornøyd med det, er det noen grunn til å gå for en 19" da?

Nei, da klarer du deg fint med en 17-tommer. Men er du sikker på at du ikke vil like å ha mer plass på skjermen? Har du prøvd å jobbe i høyere oppløsninger? Så billig som du kan få 19-tommere nå for tiden, ville jeg overhodet ikke nølt med å kjøpe det fremfor 17-tommer.

Lenke til kommentar
Ja, men hvis jeg i dag bruker oppløsningen 1024*768 på en 17" og er fornøyd med det, er det noen grunn til å gå for en 19" da?

Nei, da klarer du deg fint med en 17-tommer. Men er du sikker på at du ikke vil like å ha mer plass på skjermen? Har du prøvd å jobbe i høyere oppløsninger? Så billig som du kan få 19-tommere nå for tiden, ville jeg overhodet ikke nølt med å kjøpe det fremfor 17-tommer.

 

Mulig jeg går for denne da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl

Hvis jeg skal kjøpe den blir det nok hos Flexi-data, men det er greiest og ha link til Komplett. Kanskje jeg kan få et spesialtilbud på den hos Komplett. Jeg fikk jo det på en Hansol 730E. 1195,- normalpris, jeg kunne få den for 990,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...