Gå til innhold

Gitar til Guitar Hero 3 PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et kort spørsmål: Du skriver at gitaren til GH2 fungerte siden den hadde usb tilkobling. Vil da en PS3 GH3 gitar funke like bra på PC? Den har også usb tilkobling.

 

For å være litt on-topic og: Den burda funke så lenge du har trådløs mottaker og PCen gjenkjenner den som en spillkontroller. I denne tråden lurer en kar på nesten det samme. Kanskje du får et tips der?

Lenke til kommentar

Ja, jeg kom på i senere tid at det er egentlig XBOX versjonene som funker, får jeg tak i GH2 versjonen, trenger jeg ikke adapter da gitaren er med kabel. Men i verste fall gidder jeg ikke å bestille fra Komplett, de bruker en evighet. Skal ta en ekstra runde i dag innom butikkene. Takk for svar likevel.

 

Og lykke til med ditt problem trådstarter.

 

Oppdatering: Har bestemt meg for å kjøpe en trådløs med adapter for PC. Min sak er løst.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Her er bekreftelsen din: Jeg har kjørt akkurat samme opplegg som deg. Ante ikke hvilken type gitar jeg skulle kjøpe, men så tenkte jeg at siden Xbox er Microsoft produkt, så burde de fleste Xbox produkter funke på PC også.

 

Så jeg prøvde akkurat det, kjøpte nye Xbox gitaren og adapteren og koblet til, og det funket. Riktignok litt småproblemer med tilkoblingen mellom gitaren og Pcen, men det ordner seg med tålmodighet.

 

Så jeg sier bare kjør på. Du vil ikke angre.

Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg GH3 til PC med gitar på platekompaniet. Jeg tenkte 549 kr er jo ikke så værst når det er spill og gitar. Den gitaren som følgte med så ut til å være gitaren fra GH2 til Xbox 360, som funker helt strålende. Trengte ikke noe ekstra å koble til i gjennom heller.

 

Noen her som vil spille online? Mitt online nick: BlindAct

Finner så få servere som har bra "signal", og dermed kommer jeg ikke inn, og de som det ser ut til å være griet signal på joiner noen andre før meg eller så lagger det som bare det når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med tilkoplingen. Den gitaren som kom med er nok en X-plorer. Er den også trådløs eller er den med kabel? Vurderer å gå tilbake til butikken og se om de kan hjelpe meg.

 

 

Liten oppdatering: har fått tilkoblingen til å funke. Løsningen: bare plugg inn adapteren om igjen.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...