Carnevik Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Halla! Som de fleste vet er Quake 3 (Q3) et spill som før var meget populært, dog det også blir spillt av enkelte nå for tiden:) Men jeg lurer litt på om det er noen som har mye peiling innen dette spillet? Jeg snakker ikke om skill, men erfaring. Jeg er på jakt etter en MOD som heter "trickjumping", eller noe sånt. Jeg er ikke helt sikker på hva MODen heter, men spillestilen for den MODen bli værtfall kalt trickjumping. MODen er basert på sjuuukt store maps. Man har uendelig med liv og kan skyte seg opp i luften ved hjelp av rocketlaucher, granatkaster etc. Enkelte maps er også basert på å slå rekorder, komme seg fra en plass til en annen på kortest tid. Jeg har i år og dag letet etter denne MODen, men med mine søkeegenskaper på google finner jeg det dessverre ikke.. Noen som kan hjelpe eller har forslag? På forhånd takk
NevroMance Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Defrag heter moden. Du kan få litt info om den i linken min, pluss to linker over hvor du kan laste den ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå