Gå til innhold

Bakgrunnsbilde fra wow-downloaderen

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og laster ned den nyeste patchen fra wow (spiller ikke så mye, men av og til når jeg har tid, på mine venners accounter:P). Så legger jeg merke til at bakgrunnsbildet som vises er ganske pent og avslappende å se på. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i den animerte bakgrunnen som bakgrunn på min datamaskin?

Vennlig hilsen Sondre

PS: Usikker på om dette er rette plassen å spørre på, men fant ikke noen mer egnet del av forumet.

Endret av Zelziuz
Videoannonse
Annonse

Den night elf bakgrunnen er in engien renderd og er derfor ikke noe GIF animert bilde. Kjører samme prinsippet veldig mye i Valve's Source motor med bevegelige bilder. Den finnes derfor innlemmet i datafilene til World of Warcraft som en brett fil av et eller annet slag.

Dessverre finnes det ingen direkte god løsning på å få den som bakgrunn med animasjon og det hele. Men om du vil ha den som bakgrun, uten animasjon, er det bare å ta print screen av skjermen og redigere vekk den gule teksten som står mitt på bildet.

Er vel ikke værre enn å frapse den. Husker ikke helt, men den står vel å kjører etter den er 100% også bare med "restart" under e.l ? Fraps en 2-3 mins av den med så høy som mulig oppløsning, så er det en grei nok sak å redigere bort baren og "restart". Nok til at man ikke legger merke til det iaff. Om noen gidder frapse det tar jeg gjerne ei runde med å redigerer det bort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...