Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

XP Pro kræsjer under installering, får ikke installert os


Anbefalte innlegg

XP Pro har begynt å kræsje under installering, full BSOD, sånn ca.75% inn i "installing devices" den kommer etter en har lagt inn nøkkel og personinformasjon. Det skjer hver gang uten unntak! Har installert denne xp'en sikkert 20-30ganger før, og har fått BSOD en og annen gang, men har fått det til til slutt. Nå er det umulig....

 

Det merkelige er at vista går helt fint å installere uten at maskina hikker i det hele tatt....

 

Skjønner ikke det grann lenger, problemet er at XP'en er mitt lovlige os, vista bare testet jeg... :(

 

 

har MSI 975X power up ed.2(bios 7.5), c2dE6600, 2GB Corsair, 4disker i raid0(2 og 2), 1stk dvdbrenner, ati X850XT, 500W MIST...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha, deet var det med å lese hele inlegget før jeg svarer. :blush:

Men det kan jo ikke skade å prøve hvis du ikke får noen andre forslag.

Det var det jeg tenkte;)

 

Men jeg får vel prøve det og, hvis ingen andre har noen lure forslag.

 

Kan si at jeg kjører os på 2disker i raid0 som jeg må legge inn driver på(F6, ich7) Det slipper jeg på vista. Men jeg vet jeg legger inn riktig driver.... Kan kanskje huske at hvis jeg kun installerte på 1disk i IDE modus, så funket det prikkfritt, men jeg vil ha raid0 da det er mye kjappere. Og gå tilbake til 1disk er jo nesten utenkelig, det har jeg prøvd og det var en sørgelig opplevelse.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...