Gå til innhold

Ny telefon-musikk - 2000-2500


Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-GPRS: -

-EDGE: -

-Email klient: ja

 

 

Form:

-samme

-Vekt: samme

 

 

Skjerm:

Farge

-Størrelse på skjerm: helst 2"

-Touchscreen: -

 

Pris:

Jeg har mellom 2000 og 2500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense).

Med abonnementsbinding): Nei!

 

 

Diverse:

-Merke:Aller helst SE eller Nokia

-Kamera: ja

-Videokamera: -

-Symbian: -

-Infrarød port:ja.

-Blåtann (Bluetooth):ja.

-Internminne: -

-Minnekort?:ja!

-MP3: Ja!

-Radio:Ja

-UMTS: -

-Triband: -

-wLAN: -

- Mulighet for GPS: -

- Instant Messenger -

-Batterilevetid: Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag:

Musikk, sms, radio, litt kamera

 

Har sett litt på w580i, N73 ME og K810. W580i ser bra ut, har alt av nødvendig utstyr, men dårlig kvalitet (tastatur). N73 ME er ok ut, litt tjukk, masse funksjoner, meget bra kamera, utstyr i orden. K810i har nesten alt en kunne ønske, bortsett fra et litt tafatt utseende (synes jeg), ingen gode øreplugger er med, lite minne.

 

Noen som har noen synspunkter på hva jeg skal velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en n73 music edition for en uke siden (etter å ha hatt en SE k750i) og er kjempefornøyd!! w580i og k810i er bra mobiler, men den skjermen n73 har (2,4") virker mye større og bedre enn 2"-skjermene til se-mobilene. Alle som har sett mobilen min utbryter "wow for en stor og fin skjerm!". Ellers er jeg meget fornøyd med batteritiden til at den er en nokia, og kameraet er veldig bra. Er også fornøyd med musikkfunksjonen :)

Og ja, den er tjukk, men jeg (som har ganske små jentehender) liker å ha noe å holde i når jeg snakker i tlf. Den ligger godt i hånda :)

 

edit: nokia 5610 virker som en kul mobil synes jeg.. men du bør gå i en butikk å se på mobilene "live"

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

kommer an på hva du mener med treig. Den er ikke verdens raskeste mobil, men den er like rask som min tidligere k750i. Grunnen til at den er litt "treigere" enn mange andre nye mobiler er at det er en smarttelefon. Om du lukker programmer ordentlig etter bruk (ved å velge avslutt) er mobilen rask. Men om du har både meldingsprogrammet, spill, musikkavspilling og internett kjørende mens du skal gjøre noe i menyen kan det gå litt treigt :-P Med treigt mener jeg at det på det treigeste tar 2sekunder å åpne noe fra du har trykket (i motsetning til 0 sekunder)

Hvis du kjører mange programmer må du også restarte mobilen noen ganger for å tømme minnet (litt som en pc). Jeg har "restarta" min én gang i løpet av den uka jeg har hatt den (og har brukt den veldig mye). Etter at du kjøper mobilen bør du koble den til pcn og laste ned den siste firmware for at den skal bli raskest mulig.

Noe som er litt treigt er kameraet, det tar ca to-tre sekunder fra du åpner dekslet til du kan knipse bilder. Jeg synes ikke det er treigt men det finnes folk som synes det..

Jeg synes du bør prøve mobilene du er interessert i i en mobilbutikk.

Lenke til kommentar
Etter endel tenking, vil jeg ikke ha n73. Har sett den live, og synes den er for stor og klumpete for min smak.

 

Har egentlig bestemt meg for å kjøpe en walkman-telefon, siden bruksområdet primært vil bli musikk.

 

Har dermed tenkt mye på w580i, men tastaturet er av elendig kvalitet. w660i er også en mulighet..

 

 

Hva med W910i da? :) Den kan faktisk jeg tenke meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...