Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen av dere i Trondheim som har noen bra tips til steder å fotografere? Har vært hjemme altfor mye i det siste, og det er en stund siden kamera ble litt ordentlig brukt.

Byen, skogen eller baki hagen til Marius..! ;)

Møtte på en kar her igår som sto utenfor ei kirke på heimdal å fotograferte blomster i gresset...

"Alt" kan bli fint bare man finner den rette vinkelen å ta bilde på...

Hehe. Joa.

Det ble en tur til byen på meg i tida rundt midnatt. Piren og "Nidelven stille". :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fysisk mulig ja. Men så kommer det ann på om du gidder, og hvilken form du er i. Skal du til syden, vil det bli utrolig varmt.

Skrevet

Skal til Rondane på fotutur i fem dager. Ikke fulgt med eller? :p

Jeg kommer i midlertidig til å ha kamera rundt halsen en del, så det hjelper jo litt på vekta...

Skrevet
Ta med kamera, stativ, 2 viktige objektiver og blits, trenger ikke mer :) Vil veie i underkant av 10kg

Han skal vel ha med klær, mat og stormkjøkken også :p

Skrevet

Jeg er ikke religiøs av noe slag, og er dessverre ikke vandt med å faste over lengre tider. Heller ikke særlig begeistra for å gå naken i 8 grader på fjellet. ;)

Skrevet

Noen som har sjekket forsiden på vg? Har alle fotografene tatt ferie slik at vg må resirkulere alle bildene sine?

Er det mulig:

post-26623-1215898710_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Da så... Fikk tatt noen bilder av det var fan meg artig.. Adrig prøvd meg på lyn før men detta var fan meg artig å få til.. Er helt i 100 her :D :D :D

Bildene er tatt med Nikon D80 og Sigma 14mm 2.8

Exif er

30 sek

F 5,6

iso 200

Fan at jeg glemte å sette cam i raw modus ;P Hater de j**vla trærene.

Anyways her er utfallet:

post-26623-1215903433_thumb.jpg

post-26623-1215903449_thumb.jpg

post-26623-1215903462_thumb.jpg

Endret av Dewil
Skrevet

Hjemme! Vært våken i 40 timer nå, med kun 1 time søvn.

Var på bryllupsoppdrag fra 05:30-01:00 i hele dag, (inkl kjørig til og fra) så nå er jeg mør både psykisk og fysisk.. Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...