Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der

Angående dette; må gjerne komme innom og hilse på, evt si unnskyld :p

Skrevet
snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der

Angående dette; må gjerne komme innom og hilse på, evt si unnskyld :p

haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P

Skrevet
Sn0dig: Er det slik at dere setter litt av prisene selv? La oss si at noen skal kjøpe utstyr til f.eks 5k, og det er mye forskjellig, så får man litt avslag?

Nja.

Skrevet

Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning.

Skrevet (endret)

Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning.

Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din :p

Edit: her ble de mye feil, drit i det

Endret av Vegard_
Skrevet

Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din :p

Vær en mann og kom inn og si unnskyldning du.

Skrevet

Haha, feig faen! :p

Nå har du fått muligheten til å gjøre inntrykk her, aldersforskjell? Om ikke kan du jo legge ann på henne ;)

"Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi :D

Skrevet
"Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi :D

Jeg vil nok ikke anbefale Adam Sandler sine rollefigurer som utgangspunkt hvis du skal gøre en god figur ...

Tom

Skrevet
Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.

Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure :dontgetit:

He is my hero.

Skrevet
Personlig foretrekker jeg å sitere Otto von Bismarck. Men Bismarck var ikke spesielt ydmyk, så jeg fremstår ofte som litt arrogant.

:whistle:

Tror nok en smule arroganse var nødvendig for at han skulle få til det han fikk til.

Har du store ambisjoner, Simon Aldra? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...