Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følgende kan dere gjøre for å se bilde av hun ene: Gå inn på en random japanphoto butikk, still dere foran kassen og se ned.

Der er det passfoto reklame med bilde av Thya :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, fikk de solgt på deg noe da?

Skal det være en penisforlenger? Ser du kan trenge en, vi har Nikon 70-200VR på tilbud

:D

Hva du tror? Trodde alle her var klar over at internett er plassen for folk som ikke eier sosiale antenner? Jeg snudde meg såklart å gikk rett ut døra med raske snublene skritt

Skrevet
Noen som vet om noen som selger billige CP kort? Skulle gjerne hatt Extreme 3 2/4 GB.

De har de på JP Sandnes. De prøver å pakke de på sånne CP-er som meg(oss?)

Haha, kan se det for meg...

Kjenner du deg igjen? ;)

Skrevet (endret)

Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av?

Hva faen diskuteres det her egentlig? Få dere dame folkens :p

Endret av Thewiz
Skrevet
Tim tullet ikke :D

Ingen skam i det...

Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at når jeg er 40-50 vil jeg fremdeles syns at jenter i 20-årene er pene.

For øvrig kjenner jeg ei som var 18 som var sammen med en på 40 å noe. Selv synes jeg hun var litt vel ung, men det funket fint for dem begge det...

Jeg mener at jenter bør være rundt 22-24 for å være mer eller mindre fult utviklet og ha peiling på livet. Og det gjelder for øvrig gutter også.

Skrevet
Var nettopp hos JP Trondheim, og de hadde bare 4 - 8 - 16 GB versjonene. 4gben kostet faen meg 4xx noe. Dyrt syns jeg. Hvor har alle 2gb kortene blitt av?

Kom heller til Elitefoto Sandnes, her har vi til og med 512mb i ei skuff. Ang. damer er det nettopp det vi prøver på. Fungere som enn slags støttegruppe for min del :p

Skrevet (endret)

Kom heller til Elitefoto Sandnes, her har vi til og med 512mb i ei skuff. Ang. damer er det nettopp det vi prøver på. Fungere som enn slags støttegruppe for min del :p

Her har vi? Jobber du på elitefoto og stikker innom på JP for å kjøpe ting elns? :p

Endret av sn0dig
Skrevet

Her har vi? Jobber du på elitefoto og stikker innom på JP for å kjøpe ting elns? :p

Hehe, må jo sjekke ut forholda hos konkurenten :D Nei, skulle bare sikle på ett objektiv vi ikke hadde inne :)

Fikk jo sikle på noe enda penere

Skrevet
Hehe, må jo sjekke ut forholda hos konkurenten :D Nei, skulle bare sikle på ett objektiv vi ikke hadde inne :)

Også tar du ikke bilde?............. bilder bevarer minner, og du kan dele dem med andre!

Skrevet

''Hei! Siden jeg nesten slår haka i gulvet når jeg ser på dere, må jeg nesten ta et bilde av dere, slik at jeg kan vise dere til noen foto-nerder :) ''

Funker nok ;)

Skrevet

Også tar du ikke bilde?............. bilder bevarer minner, og du kan dele dem med andre!

Hadde dessverre ikke med meg kameraet idag, men i den situasjonen hadde det vert gunstig med 5 fps...:p

''Hei! Siden jeg nesten slår haka i gulvet når jeg ser på dere, må jeg nesten ta et bilde av dere, slik at jeg kan vise dere til noen foto-nerder :) ''

Funker nok ;)

Perfekt sjekketriks:P

Skrevet
y0u n33d t0 g3t 4 l1f3

Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... :roll:

Hvis JP Sandnes er ubetjent i morgen, er sn0dig på bakrommet med jentene ;)

Skrevet
y0u n33d t0 g3t 4 l1f3

Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... :roll:

Vel siden vi alle nerder i dag...

"Screenshot or it didn't happen!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...