Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg sykt til å virkelig få testa ut nykamera på konsertfoto om en drøy måned. Jeg er fast festivalfotograf på Malakoff Rockfestival. I år vil jeg tøye både meg selv og kamera maksimalt :)

Og så storkoser jeg meg på festival da. To dagers blodslit, men utrolig artig for gammern.

Skrevet (endret)
Kjære Tim. Alle vet jo at størrelsen på en manns primære optikk, er omvendt proporsjonalt med størrelsen på hans forplantningsorgan :tease:
Takk. Dem orda varma :)

Når vi først er i det lyriske hjørnet. Et formfullendt sommerdikt renner meg nu i hu.

Alle fugler de har nebb,

hesten den har mule.

Alle jenter gleder seg,

når de skal ut å bade.

Endret av fototim
Skrevet
Kjære Tim. Alle vet jo at størrelsen på en manns primære optikk, er omvendt proporsjonalt med størrelsen på hans forplantningsorgan :tease:
Takk. Dem orda varma :)

Når vi først er i det lyriske hjørnet. Et formfullendt sommerdikt renner meg nu i hu.

Alle fugler de har nebb,

hesten den har mule.

Alle jenter gleder seg,

når de skal ut å bade.

Stor kunst :p

Skrevet

Har forøvrig konkludert med at Sigma 30mm f/1.4 skal kjøpes førstkommende mandag. Utrolig kjekt når tidligere arbeidsgivere sender mail og forteller de skal utbetale drøye 5000 i feriepenger jeg ikke engang husket jeg hadde til gode :p

Skrevet
Reva?
Apropos rævva:

Kjerringa satt på skigaren og dreit,

og bondegutten sto og kikka.

Ræva den var så klæssande feit,

og jaggu had'a hår på huet.

Ikke like formfullendt denne gangen, det må jeg innrømme.

Skrevet
Virkelig? Det forklarer hvorfor jeg ser så mange jenter med 1200/5.6L.

En jente er ikke en mann, Simon. Biologi-eksamen på ny :whistle:

Jeg har ikke hatt biologi. Jeg hadde sosialkunnskap og angelsaksisk. Derfor ser jeg ikke på menneskene som individuelle mennesker, kun noe en skal bedømme ut fra ymse problemstillinger relatert til sosiale forutsetninger og problemer. Altså vil en mann og en kvinne være likegyldige, så lenge problemstillingen ikke krever at en skiller mellom dem.

På angelsaksisk er mann "man", som også kan tyde "menneskeheten".

Sådetså.

Og dette er selvfølgelig bare tull. Jeg har nettopp skrevet, kodet og levert et jævla portrettintervju, og nå skal jeg skrive ut, kode og levere helgereportasjen. Blir fort litt surrete av slikt.

Skrevet

Jeg har sagt til meg selv 5 ganger den siste timen at jeg må komme meg i seng, men sitter her enda... 5-6 timer til jeg må opp og på jobb :wow:

Skrevet
Reva?

Og det kom fra en som er kjent for stor optikk :innocent:

Simon: Jeg skriver på norsk, så da betyr det jeg skrev at en manns optikk er bla bla bla at en manns optikk bla bla bla. Ingen jenter. Menneskeheten har kompaktkamera.

Skrevet

Det har ikke de damene jeg har vært borti gjort, men jeg er glad for at du gjør det, Simon.

Kom deg i seng, og slå av pc-en. Jeg vet det er fascinerende å følge med på mitt spennende nettliv, men du må selv ta ansvar for din egen helse :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...