Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
.. som er glad i god whisky.

Er ikke alle glade i alt som er godt.? Eller er "god" en klassifiseringsgreie? Som som med cognaq, XO osv.? Jeg er ingen whisky-kjenner..

Endret av pybalto
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke alle glade i alt som er godt.? Eller er "god" en klassifiseringsgreie? Som som med cognaq, XO osv.? Jeg er ingen whisky-kjenner..

Når man blir eldre og smaksløkene er tilvant så er det mye som er godt, som smaker hoggorm når man er ung. Untatt den spriten/likøren/xxx man drakk seg grønnsjukjævligspyenuke full på for første gang. Det klarer man aldri å bli glad i i ettertid.

Tom

Skrevet

Da blir det ikke noe gjensyn med Vodka, for min del.

Gleeder meg til PCen kommer, er riktignok 2 uker til. Satans skjermkort som skulle bli utsolgt så fort.

Skrevet

Når man blir eldre og smaksløkene er tilvant så er det mye som er godt, som smaker hoggorm når man er ung. Untatt den spriten/likøren/xxx man drakk seg grønnsjukjævligspyenuke full på for første gang. Det klarer man aldri å bli glad i i ettertid.

Tom

Baileys har sett sine spor hos meg kan man si. Det samme gjorde 1 liter Tyrkisk hotshot

Skrevet (endret)
Det klarer man aldri å bli glad i i ettertid.

QFT.

...og for min del var det whisky. Først som 14-åring, og så igjen i Thailand som 23-åring. Mekong whisky - en halvflaske blandet med en 0.33-flaske Cola! Jeg var godt i farta, og drakk det opp. Det som fulgte var alt annet enn pent, og sluttet med 36 timers sengeleie, jevnlig avbrutt av tømming gjennom ulike kroppsåpninger. Det eneste jeg var i stand til å ta til meg var Sprite.

Jeg liker ikke whisky - får faktisk litt brekningsfornemmelser av lukten.

TMI?

Endret av Anew
Skrevet

min værste var på gol fjellstue sammen med en polakk som skulle lære meg og drikke. litt senere var 1 liter 60% borte. det var jeg også :D

Skrevet (endret)

For min del - hjemmebrent. Det er heldigvis ikke noe problem ettersom jeg ikke vanker i karsk miljøer.

TMI?

Akkurat passe. Dere er herved advart.

Tom

Endret av tomsi42
Skrevet

hmm :D

Hi Dewil,

You are ~ZoDz's newest contact! If you don't know ~ZoDz, ~ZoDz is probably a fan of your photostream.

I have a fan xD Takk zoddybooi ;)

Skrevet

Hi Dewil,

You are ~ZoDz's newest contact! If you don't know ~ZoDz, ~ZoDz is probably a fan of your photostream.

Du også :ohmy:

Tom

Skrevet

Tom

Baileys har sett sine spor hos meg kan man si. Det samme gjorde 1 liter Tyrkisk hotshot

For min del ble oppveksten preget av hjemmebrent og Egri Bikavér, okseblodvin. Avhengig av selskap. Gjerne heimert på fredag, vin på lørdag. Gitarspilling og Vømmøl + Lindisfarne etc.

Skrevet

Hi Dewil,

Tom

Gotcha! :D

Skrevet

Tom

Dere er å snille, atte.

Over til ipod folket. Prøvde å finne ut litt om batterilevetid på ipod classic. Nærmere bestemt hvor mange recycle runder den tåler ?

For ipod-haterene. Finnes det lenger noen fornufitg prisede mp3/oog/flac spillere med stor hard-disk (> 80GB) og skikkelig lyd?

Tom

Skrevet

Yay! tomsi42 has marked you as a contact too.

OOOHH.. the exitement :D hehe.

ikke ofte det er så stor pågang på flikker'n min altså, hehe

Skrevet (endret)
For ipod-haterene. Finnes det lenger noen fornufitg prisede mp3/oog/flac spillere med stor hard-disk (> 80GB) og skikkelig lyd?

Tom

åååå, der ba du om det ;) kan skaffe deg denne som det er ganske hyggelig pris på men ikke stor plass på da. eller så har vi denne til den nette sum av 40.000 kr ;)

Endret av Dewil
Skrevet
For min del ble oppveksten preget av hjemmebrent og Egri Bikavér, okseblodvin. Avhengig av selskap. Gjerne heimert på fredag, vin på lørdag. Gitarspilling og Vømmøl + Lindisfarne etc.

De forklarer en del, PM ;)

Husker at vi drakk Egri Bikavér - det er lenge siden det. Husker ikke smaken. Kanskje like greit ;)

Apropos Lindisfarne. Finnes det noen gode samle-CD'er av de? Eventuelllt hvilke CD-er anbefales (spiller ikke vinyl).

Tom

Skrevet
åååå, der ba du om det ;) kan skaffe deg denne som det er ganske hyggelig pris på men ikke stor plass på da. eller så har vi denne til den nette sum av 40.000 kr ;)

Jeg glemte å si at jeg kjøper IKKE ting som det står B&O på. Sorry, Mac.

Forøvrig, så er vel 4Gb en smule unna kravet på minst 80GB. Den saken til 40 lapper vil ta uforholdsmessig stor plass i kofferten. Uansett så spiser Squeezeboxen min disse til frokost ;)

Tom

Skrevet

godt å høre.. Måtte bare presse ut siden du ville absolutt ha noe annet enn eple også. Uforskammet dyr pris på B&O sine produkter. Den Siste tassen der til 40k skal jeg klare å kopiere og bygge for 15k ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...